Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی اطلاع واصله از اهالی محل مبنی بر سقوط یک نفر از کوه و تماس با مرکز Eoc ، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات گنجی قروه با خودرو نجات، آمبولانس و تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی افزود: مرد چوپان که به دلیل سقوط از بلندی درخت در کوه پریشان دچار حادثه شده بود با تلاش نیروهای امدادی، نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی اظهار داشت: مصدوم که از ناحیه پشت و شانه چپ دچار آسیب شده بود، بعد از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران با تجربه پایگاه، با آمبولانس هلال‌احمر به روستای نعمت آباد انتقال و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان به نیروهای ۱۱۵ تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند که شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: با توجه به اطلاع به موقع توسط مردم و اقدامات لازم توسط نجاتگران هلال احمر حال عمومی مصدوم خوب بوده و جای نگرانی نیست.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت وقوع حادثه با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس گرفته که در صورت نیاز عوامل امدادی در کمترین زمان به محل اعزام و اقدامات لازم را برای نجات مصدومان انجام دهند.

کد خبر 5196905

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد رسانی شهرستان قروه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گرگان گناوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک مومنانه اردبیل محمد علی حق بین ماه رمضان ۱۴۰۰ هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مزدا در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی به وسیله ابزار نجات فرد فوت شده که مردی حدود ۷۵ ساله بود تحویل مقامات ذی صلاح شد.

وی گفت: مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم