Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@09:04:29 GMT

گاسپرینی: رتبه دوم سری آ در مشت آتالانتا است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۵۱۵

جانپیرو گاسپرینی تایید کرد هدف آتالانتا کسب رتبه دوم سری آ خواهد بود که به معنی بهترین عملکرد تاریخ باشگاه در یک فصل سری آ است.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ جانپیرو گاسپرینی پیش از دیدار آتالانتا و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ گفت:

اسکودتو؟ بیایید در مورد 65 امتیازی که کسب کردیم، صحبت کنیم؛ صحبت در مورد امتیازاتی که از دست دادیم، بی فایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل یوونتوس و رم، دو بازی فوق العاده انجام دادیم و باید از هر دو بازی با برد از زمین خارج می شدیم اما فقط یوونتوس را بردیم. به نظرم همین حالا هم رتبه دوم در مشت ما است. پس هدف آتالانتا به پایان رساندن فصل در رتبه دوم است. فقط در مورد رتبه دوم حرف می زنم چون از نظر ریاضی فقط تا همین جا می توانیم پیشروی کنیم. اگر در ابتدای فصل از من می پرسیدید آتالانتا به رتبه دوم می رسد، این موضوع را رد می کردم اما حالا که شدنی است، چرا به دنبال آن نرویم؟

 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس چرا پرسپولیس مردمی بود؟ / روایت بهروز سلطانی از پرسپولیس دهه 60 اعتراف متهم به آزار هوادار استقلال: برای سرگرمی فیلم را منتشر کردم! ادعای رسانه قطری؛ احمد نوراللهی در راه الوکره بیانیه باشگاه چلسی در مورد سوپر لیگ: عمیقا پشیمان هستیم پرز: می خواستیم بعدا پاری سن ژرمن و بایرن را دعوت کنیم؛ برخی برای دفاع از منافعشان در مورد سوپر لیگ سیاه نمایی کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود