Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال دپورتیوو آلاوز در چارچوب بازی‌های هفته سی و دوم لالیگا مهمان والنسیا بود و در پایان ۲ تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

یان گودتی در دقیقه ۸۴ تک گل دپورتیوو آلاوز را وارد دروازه حریف کرد و خوزه گایا در دقیقه ۸۹ والنسیا را از شکست در این دیدار خانگی نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه والنسیا و دپورتیوو آلاوز ۳۶ و ۳۱ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های چهاردهم و شانزدهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

الچه یک - لوانته صفر/ شاگردان لوپز روی ریل ناکامی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لالیگا والنسیا اسپانیا دپورتیوو آلاوز دپورتیوو آلاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان