Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:33:03 GMT

هنوز 15 امتیاز مانده و به قهرمانی بدبین نیستم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۷۱۵

هنوز 15 امتیاز مانده و به قهرمانی بدبین نیستم

مدافع راست رئال مادرید معتقد است هنوز تیمش شانس برای قهرمانی لالیگا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حساس ترین مقطع ممکن دو امتیاز خانگی از دست داد و بیش از همه بارسا و اتلتیکو را خوشحال کرد. تیم تحت هدایت زیدان امشب برابر بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد و باید امیدوار باشد فردا دو رقیب اصلی قهرمانی اش امتیاز از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دنی کارواخال پس از اتمام بازی گفت:« در یک سوم انتهایی بازی معتقدم می توانستیم به گل برسیم و عطش گلزنی مان بیشتر شد ولی متاسفانه گل نزدیم و این تساوی ما را از صدر دورتر می کند. در محوطه جریمه حریف نتوانستیم تاثیرگذار کار کنیم و در مترهای پایانی مشکل داشتیم. وقتی چنین شود، طبعا نمی توانید به سه امتیاز برسید.»

 

کارواخال ادامه داد:« تقویم بازی ها فشرده است و ما هم چند غایب مهم داشتیم. این هم به ضرر مربی است و هم به ضرر بازیکنانی که در میدان هستند چرا که فرصتی برای استراحت ندارند. موقعیت خوبی برای افزایش فشار روی بارسا و اتلتیکو بود ولی دو امتیاز از دست دادیم. با این حال می خواهم خوشبین باشم. 15 امتیاز باقیمانده و می خواهیم همه را کسب کنیم. هنوز قهرمانی غیرممکن نشده است.»

 

 

دنیل کارواخال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد