Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:03:55 GMT

دلمه کاهو سالادی و سویا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۸۲۳

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها برای حفظ سلامت جسم در ماه مبارک رمضان تامین آب مورد نیاز بدن است. برای رفع این نیاز باید مواد غذایی مصرف شوند که سرشار از آب باشند. دلمه کاهو سالادی و سویا یکی از منابع تامین آب بدن است که با طرز تهیه آن در این مطلب آشنا می‌شوید. ناطقان: در ماه مبارک رمضان همان‌قدر که روان‌مان را تغذیه می‌کنیم باید به فکر تغذیه جسم نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزه‌داری امسال به خاطر طولانی بودن مدت آن مانند چند سال گذشته به طور جدی نیازمند رعایت نکات دقیق‌تری است تا در میانه راه از عبادت باز نمانیم.

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها، تامین آب مورد نیاز بدن است. برای تامین آب مورد نیاز بدن باید مواد غذایی مصرف شوند که سرشار از آب بوده و به‌تدریج در بدن هضم و جذب شده و نیاز بدن به آب را تامین کنند.

مواد لازم:

کاهو سالادی: دو عدد

سویای مخصوص خوراک: یک بسته

هویج: دو عدد

کرفس: پنج شاخه تازه

فلفل دلمه‌ای سبز: یک عدد

نمک و فلفل به میزان لازم

روغن زیتون: سه قاشق غذاخوری


طرز تهیه دلمه کاهو سالادی و سویا:

کاهو سالادی را بشویید.

حواس‌تان باشد برای شست‌وشو ابتدا کاهو را کمی از هم پر کنید، اما از شیرازه جدا نکنید و سپس به مدت ۱۰ دقیقه داخل آب نمک یک درصد بگذارید. سپس آن را بشویید. به این دلیل که اینجا نباید کاهو را برگ برگ کرد به همین دلیل نباید بین برگ‌های آن آلودگی باقی بماند.

سویا را مانند زمانی که همیشه سویا درست می‌کنید، آماده کنید.

هویج را بخارپز کنید.

کرفس را شسته و پس از اینکه آب آن رفت، به شکل هلالی خرد کنید.

فلفل دلمه‌ای را شسته و به شکل دلخواه خرد کنید.

روغن زیتون را داخل ماهیتابه بریزید و سویای بخار پز را داخل آن ریخته و به آن نمک و فلفل اضافه کنید و تفت دهید. سپس به آن فلفل دلمه‌ای خرد شده اضافه کرده و پنج دقیقه تفت دهید.

زیر گاز را خاموش کرده و بعد از سرد شدن، مواد دیگر شامل هویج و کرفس خرد شده را به آن اضافه کنید. این مواد را داخل کاهوی سالادی بریزید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: دلمه ، کاهو ، سالادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دلمه کاهو سالادی کاهو سالادی تامین آب نیاز بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی  با اشاره به موضوع واردات اتوبوس و کشنده، گفت: امروز در تولید کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی نیستیم بلکه نیازمند تأمین هزینه‌ها و زمان هستیم اما گاهی به بهانه تأمین مالی و گاهی به بهانه اینکه فوری نیاز داریم، واردات صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه باید جلوی بهانه‌جویی‌ها را گرفت، تاکید کرد: به هر حال هر بار به دنبال بهانه هستند تا راهی پیدا کنند و به منفعت برسند.

وزیر صمت ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهانه‌های مهم این است که تأمین کنندگان خارجی مایل به تأمین مالی هستند، بنابراین ما باید این بهانه‌ها را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تأمین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا با این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم.

علی آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از بهانه‌ها این است که گاهی اعلام می‌کنند تعداد زیادی دستگاه آن هم به صورت فوری نیاز دارند؛ در حالی که اگر این موضوع را از قبل به تولیدکننده بگوییم تولیدکننده هم نسبت به تولید محصول مذکور اقدام می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این مساله وجود دارد اما به هر حال ما به دنبال رفع آنها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!