Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@21:26:23 GMT

تساوی استقلال و الدحیل؛ کار گره خورد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۸۷۶

تساوی استقلال و الدحیل؛ کار گره خورد

تیم‌ فوتبال استقلال ایران در چهارمین بازی‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد یکشنبه در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر رفت و به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. شیخ دیاباته (27 - پنالتی) و مهدی قایدی (61) برای استقلال و مایکل الونگا ( 2+45 - پنالتی و 58) برای الدحیل گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه، الدحیل با هشت امتیاز در صدر ایستاده است، استقلال و الاهلی عربستان با هفت امتیاز دوم و سوم هستند و الشرطه عراق بدون امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

با توجه به امتیازات کسب شده، کار استقلال برای صعود به دیدار با الاهلی و الشرطه کشیده شد و دو بازی آینده سرنوشت این تیم را برای صعود رقم خواهد زد.

فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت روی سکوها حضور داشت. محمد نادری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت تعویض شدند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (24 - هروویه میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (46 - مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی (60 - داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری (77 - محمدحسین مرادمند)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن‌عطیه، بصام هاشم، اسماعیل محمد (86 - مونتاری)، ادمیلسون جونیور، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، المعز علی (68 - کریم بوضیاف)،  علی کریمی و مایکل الونگا.

داور: محمد تقی الجعفری

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس اهداف پروازی از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور به میزبانی دوحه قطر برگزار شد.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می‌دادند.

در پایان مرحله مقدماتی اسکیت این رقابتها علی دوستی و امیرمحمد دادگر به ترتیب با رکورد ۱۱۵ و ۱۱۳ در رده های ۸۳ و ۱۰۴ قرار گرفتند.

در این مسابقات نمایندگان ایران در بخش تراپ زنان و مردان نیز به رقابت پرداختند که در پایان دور مقدماتی تراپ مردان محمد بیرانوند با رکورد ۱۲۱ با به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله تیر حذفی شد.

بیرانوند در مرحله تیر حذفی در جایگاه هفتم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

در مرحله تراپ امیرحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز در رده ۴۱ قرار گرفت و سیدبابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز در رده ۱۳۵ ایستاد.

در بخش تراپ زنان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور نیز با ۱۰۷ امتیاز در رده ۴۸ قرار گرفت.

محمد بیرانوند تنها نماینده اهدف پروازی ایران است که سهمیه بازیهای المپیک پاریس را کسب کرده او پیش‌تر و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را به دست آورد.

کد خبر 6091253

دیگر خبرها

  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند