Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید مصدومیت بازیکنان تیمش مقابل الدحیل کار تیمی آبی‌پوشان را دچار اختلال کرد.

به گزارش ایسنا، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی‌ها طوری دارد پیش می‌رود که فشارها بیشتر شده است و کیفیت‌ها کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدحیل قطر تیمی بود که سابقه حضور در جام باشگاه‌های جهان را داشت و حتی توانست تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی را شکست دهد. ما در بازی اول نتوانستیم نتیجه لازم را با اینکه تیم برتر بودیم، کسب کنیم. تیم الدحیل در این بازی آمده بود که نتیجه مساوی کسب کند و ما هم متاسفانه یک امتیاز از این بازی کسب کردیم.

او ادامه داد: ما وقتی دو بازیکن خود را در بازی از دست دادیم، مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و این کار تیمی ما را خراب کرد. دیاباته هم در پایان بازی دچار خستگی شد و به بیرون رفت و ما نتوانستیم تاکتیک‌های خود را داشته باشیم. در حال حاضر تکلیف ما به بازی‌های آخر کشیده شده است و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و هواداران را شاد کنیم.

ماجدی درباره داوری این بازی گفت: باید بازی جوانمردانه رعایت شود. یک پنالتی مشکوک به ضرر ما گرفته شد و این مساله شاید به باخت ما ختم می‌شد. درباره ناظر داوری هم باید  بگویم که یکی از مسئولان تیم الدحیل قطر اعتراض کرد اما مربی ما کارت گرفت.

مربی تیم استقلال درباره تعویض‌های تیمش گفت: ما به خاطر ضعف فیزیکی دچار مشکل شدیم و این مساله روی کار ما تاثیر زیادی گذاشت.

او درباره سرنوشت صعود استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در حال حاضر چند بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم با ریکاوری خوب آن‌ها را برگردانیم. همه تیم‌ها سعی می‌کنند بهترین بازیکنان‌شان را آماده کنند. ایرانی باتعصب است و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

ماجدی در پایان گفت: فرهاد مجیدی اشراف خوبی روی این تیم دارد و ما هم به عنوان دستیار سخنان آقای مجیدی را می‌گوییم و در هر صورت ایشان سرمربی تیم هستند و نبود ایشان، تیم را تحت الشعاع قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران فرشاد ماجدی ليگ قهرمانان آسيا مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند. با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛ با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد