Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:09:57 GMT

انتقام وحشتناک عمه شیطان صفت از زن برادرش!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۰۶۲

انتقام وحشتناک عمه شیطان صفت از زن برادرش!

باشگاه خبرنگاران: یک زن هندوستانی به پلیس این کشور گفت که برادرزاده ۳ ماهه اش را زنده به داخل مخزن آب پرت کرده و جانش را گرفته است. «سوکهپِریت کائور» به پلیس گفت که برای انتقام از مادر کودک دست به این جنایت وحشتناک زده است. این زن که به قتل برادرزاده اش اعتراف کرد در بازداشت پلیس به سر می‌برد. این جنایت هولناک در ایالت پنجاب هند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش پلیس در روز حادثه «آماندیپ کائور» مادر کودک پس از سپردن فرزندش به یکی از همسایگان برای انجام یک کار بانکی به بیرون از منزل رفته بود. مادر کودک پس از بازگشت از بانک سراغ کودک را گرفت، اما کودک مفقود شده بود. سرانجام پس از چند ساعت جستجو برادر شوهر کم سن و سال این زن گفت که پای کودک را در داخل مخزن آب دیده است. لحظاتی بعد جسد بی جان کودک از داخل مخزن آب بیرون کشیده شد.

خانواده داغدار که به عمه قربانی حین جستجو برای یافتن کودک مشکوک شده بودند شکایتی را نزد پلیس محلی بر علیه‌ مطرح کردند. مادر کودک به پلیس گفت که فکر می‌کند که عمه کودک، فرزندش را به قتل رسانده است.

این زن پس از بازداشت در بازجویی به پلیس گفت که برای انتقام از مادر کودک، دست به این اقدام زده است. بنا به گفته پلیس مادر و عمه قربانی پیش از وقوع این جنایت با هم درگیر شده بودند. تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عمه شیطان صفت زن برادر مادر کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد