Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:17:51 GMT

رفتار باورنکردنی پلیس با یک زن سالخورده بیمار!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۲۱۵

رفتار باورنکردنی پلیس با یک زن سالخورده بیمار!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مورد جدیدی از برخورد خشونت آمیز پلیس کلرادو با یک زن سالخورده خبرساز شده است. «کارن گارنر» ۷۳ ساله در حاشیه جاده‌ای در «لاولند» کلرادو مشغول چیدن گل‌های وحشی بود که با رفتار خشونت آمیز یک مامور پلیس مواجه شد.

در ویدئوی منتشر شده که توسط دوربین بادی کم مامور پلیس تهیه شده، مشاهده می‌شود که مامور پلیس «آستین هوپ» در حالی که چراغ و آژیر خودروی پلیس را روشن کرده در نزدیکی این زن مبتلا به زوال عقل توقف کرده و پس از متهم کردن او به سرقت از یک فروشگاه در نزدیکی والمارت به وی حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این زن پس از خرید اجناسی به قیمت ۱۴ دلار از این فروشگاه فراموش کرده بود تا پول آن را پرداخت کند.

در این ویدئو او از گارنر که بر اثر ابتلا به زوال عقل از عدم توانایی در درک گفتار شفاهی و نوشتاری رنج می‌برد سوال می‌پرسد چرا با وجود روشن کردن چراغ خودرو و آژیر متوقف نشده است و او را تحت فشار قرار می‌دهد. گارنر که به خوبی متوجه صحبت‌های مامور پلیس نشده به راه خود ادامه داده و مامور «هوپ» سه بار با گفتن واژه «نه» به سمت او یورش برده و وی را نقش بر زمین می‌کند.

بیشتر بخوانید

مرگ دردناک یک بی‌خانمان به دست پلیس آمریکا + فیلم

در این ویدئو مامور پلیس دست این زن را به شکلی دردناک پیچیده تا به او دستبند بزند. لحظاتی بعد مامور دوم با نام «داریا جلالی» از راه رسیده و سپس دوباره این زن بیمار را نقش بر زمین می کنند. در این ویدئو صدای گارنر شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «می‌خواهم به خانه بروم.»

بنا به شکایتی که خانم گارنر مطرح کرده او در این حادثه دچار شکستگی استخوان، ضرب دیدگی شانه و همچنین کبودی و خراشیدگی نقاطی در بدنش شد. بنا به دادخواست ارائه شده او با وجود جراحت تا چند ساعت در اداره پلیس نگهداری شد و به بیمارستان منتقل نشد.

پس از مطرح شدن این شکایت در روز چهارشنبه و پوشش حادثه توسط رسانه‌های محلی، اداره پلیس لاولند در بیانیه‌ای از تحقیقات در این باره خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا خشونت پلیس آمریکا مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیو، پلیس آمریکا در حال بازداشت فردی است که فریاد می‌زند: «نمی‌توانم نفس بکشم». طبق گزارش رسانه‌ها این مرد ساعاتی بعد، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در فیلم مورد اشاره، مردی به نام فرانک تایسون ۵۳ ساله دیده می‌شود که به خاطر صحنه تصادف خودرو با رفتار نامناسب پلیس روبرو می‌شود.

اداره پلیس کانتون هنوز بیانیه‌ای درباره این ویدیو منتشر نکرده ولی ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



در ویدیو دیده می‌شود که افسران پلیس تایسون را روی زمین می‌کشند و به دستان وی دستبند می‌زنند و یکی از افسران حدود ۳۰ ثانبه زانوی خود را پشت گردن تایسون نگه می‌دارد.

در این ویدیو صدای تایسون شنیده می‌شود که بارها فریاد می‌زند: «نمی توانم نفس بکشم. نمی توانم... از گردنم بلند شوید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، تایسون در یک بیمارستان محلی درگذشت. هنوز مسئولان بیمارستان علت اصلی مرگ تایسون را اعلام نکردند.

در سال ۲۰۲۰ پلیس آمریکا رفتار مشابهی در بازداشت جرج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی نشان داده بود.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم