Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:59:05 GMT

ماجرای تخریب کوه در جاده زشک چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۲۶۹

ماجرای تخریب کوه در جاده زشک چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، پس از انتشار ویدئویی از تخریب کوه در مسیر ییلاقات زشک در فضای مجازی و ادعای یک شهروند مبنی بر دست‌اندازی به طبیعت و احتمال احداث ویلا در این منطقه، برای اطلاع از علت تخریب و بررسی موضوع با رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز تماس گرفتیم.

عباس توسلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ادعای شهروند مبنی بر دست‌اندازی به طبیعت در ییلاق زشک شاندیز صحت ندارد، افزود: تخریب کوه در ادامه اجرای پروژه دولتی تعریض جاده و به‌منظور رفع نقطه حادثه‌ساز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تعریض این قسمت از جاده و رفع نقطه حادثه‌ساز از درخواست‌های مردمی است، بیان کرد:  با توجه به اینکه در مسیر ییلاق ابرده ۱۸ به سمت دروازه زشک شاندیز، پیچی وجود دارد که عرض جاده بسیار کم است و دو ماشین برای عبور از کنار همدیگر با مشکل مواجه هستند، اهالی منطقه علاوه بر مراجعه حضوری به فرمانداری با نوشتن طوماری مبنی بر اینکه  « در این مکان عرض جاده کم است و تصادفات بسیار وحشتناکی هم رخ می‌دهد» خواستار رسیدگی و رفع این مشکل بودند.

رئیس راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز ابراز کرد: اگرچه با تعریض این جاده در راستای درخواست مردم موافقت شد، اما به دلیل اینکه بودجه لازم برای این پروژه وجود نداشت، مردم نیز قبول کردند در انجام عملیات تعریض زیر نظر راهداری مشارکت و کمک کنند.

وی یادآور شد: یکی از نقاط بسیار خطرناک و حادثه‌ساز در مسیر روستای زشک همین نقطه از جاده با آمار تصادفات بسیار بالا است که عملیات تعریض در آن در حال اجرا است.

توسلیان با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی تعریض این جاده قبل از نوروز امسال آغازشده، اما تردد در مسیر انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: اکنون عملیات اجرایی به مرحله‌ای رسیده است که باید تا پایان عملیات تعریض، جاده مسدود باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند

تین نیوز

سیل اردیبهشت ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ، این که دانش آموزان منطقه  محروم زیرکوه یک سال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور، سیل جاده ها را تخریب کرد و آن ها نتوانستند به جلسه امتحان برسند. می گویند صدایمان به گوش کسی نمی رسد.

 قابلیت دسترسی  (accessibility)، میوه  اصلی درخت حمل ونقل برای کاربران است. هر چه قابلیت دسترسی یک ناحیه به نواحی دیگر کم تر باشد، آن ناحیه محروم تر می ماند، حتی اگر چنین استعدادهای خوب و عزیز و بزرگ منشی داشته باشد.

مدیران تارک الفعل قدیم و اخیر کشور، در تسبیب و تشدید این محرومیت ها، الی الابد سهیمند و این انباشته های شر را در انبان های خویش به یوم الحسرة می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد