Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@10:34:18 GMT

روزه‌اولی‌ها هدیه روزه‌داری می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۲۸۹

روزه‌اولی‌ها هدیه روزه‌داری می‌گیرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهرا بهرامیان، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در همدان از اجرای طرح «دختران آسمانی» خبر داد و اظهار داشت: این طرح ویژه دختران روزه اولی است و پنج سال است که اجرا می‌شود، اما سال گذشته به علت شیوع کرونا متوقف شد.

او با بیان اینکه هر سال برنامه مفصلی برای روزه اولی‌های دختر داشتیم گفت: در روز ۱۵ ماه رمضان مراسم افطار، شام به همراه هدیه برای دختران در نظر می‌گرفتیم و نشریه‌ای هم به عنوان هدیه به مادران تقدیم می‌شد که طی دو سال اخیر برنامه تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در همدان با بیان اینکه معتقدیم این طرح ترییتی نباید متوقف شود، بنابراین امسال به شکل دیگری اجرا می‌شود، بیان کرد: امسال به دلیل شرایط سخت کرونایی در یک برنامه نمادین، افطار و هدیه توسط «فرشته جشن تکلیف» به در خانه‌های دختران روزه اولی ارسال می‌شود تا برای روزه‌داری خود تشویق شوند.

او در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی این برنامه بیان کرد: این طرح از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود و علاقمندان ثبت‌نام می‌کنند و پس از دریافت آدرس هدیه و افطار آن‌ها به درب منازل ارسال شود.

بهرامیان با بیان اینکه هر سال ۱۵۰ تا ۱۷۰ نفر مهمان طرح «دختران آسمانی» هستند، اضافه کرد: این طرح از جایی مورد حمایت نیست و هزینه آن را خود اعضای کانون به همراه خیرین تامین می‌کنند.

او با بیان اینکه طرح دختران آسمانی توسط ۲۵ تا ۳۰ دختر نوجوان انجام می‌شود که عضو کانون هستند، یادآور شد: علاوه بر این طرح، «سه‌شنبه‌های مهدوی»، «برگزاری دعای ندبه» در روز‌های جمعه و «هدیه به مادران شهدا» در روز مادر از دیگر فعالیت‌های این گروه است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان روزه اولی ها روزه اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دولت دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مهلت ثبت نام برای سنجش نوآموزان، تا پایان اردیبهشت ماه است و با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، والدین در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بیان داشت: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند.

دولت دوست تصریح کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند، باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند.

وی افزود: بدون سنجش سلامت، امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان وجود ندارد.

کد خبر 6097437

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • رئیسی: نگاه ما به زنان همان نگاه اسلام است
  • رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم / دختران سرمایه بزرگ کشور هستند
  • دختران سرمایه بزرگ کشور هستند/ منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم
  • منزوی کردن زنان را قبول نداریم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت