Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:36:11 GMT

TBM خط دو مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه لاله می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۳۸۸

TBM خط دو مترو تا یک ماه آینده به ایستگاه لاله می‌رسد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: ظرف یک ماه آینده TBM غربی جبهه شمال شرق خط دو مترو وارد ایستگاه لاله می شود.

محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خط دو متروی اصفهان اولویت نخست اجرا از سمت ایستگاه دارک (شمال شرق اصفهان) تا ایستگاه مدرس نجفی (بخش غرب اصفهان) به طول ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر با ۱۶ ایستگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد کل سازه و سیویل و عملیات عمرانی مورد نیاز خط دو با ۱۲ ایستگاه انجام شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های TBMاز جبهه شمال شرق از ایستگاه دارک به سمت زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی حرکت کرده و تا یک ماه آینده اولین TBM غربی وارد ایستگاه لاله می‌شود بر این اساس ایستگاه پنجم را از سمت شمال شرق خط دو مترو فتح خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با ابراز خرسندی از پیشرفت عملیات احداث ایستگاه مترو شاهد، گفت: شرایط برای احداث ایستگاه قدس نیز فراهم شده و در آینده نزدیک عملیات عمرانی آن به عنوان ایستگاه هفتم خط دو مترو آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در جبهه غربی خط دو مترو، عملیات عمرانی احداث ایستگاه خرازی انجام شده و تا سه ماه آینده اولین TBM جبهه غربی وارد این ایستگاه خواهد شد، همچنین ایستگاه چهارسوق با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال اجرا است.

بنکدار با بیان اینکه کل حفاری انجام شده در دو تونل جبهه شمال شرق توسط دستگاه TBM حدود هفت کیلومتر است، افزود: انجام این حجم از حفاری رکورد بسیار خوبی برای متروی اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در صدد فعال کردن ایستگاه‌های آمادگاه، شکرشکن و امام علی (ع) هستیم تا در بخش میانی شهر نیز عملیات عمرانی خط دو مترو را شاهد باشیم.

کد خبر 488979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان سازمان قطارشهری اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات عمرانی خط دو مترو ماه آینده شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان