Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:47:07 GMT

امتحانات پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم حضوری است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۴۰۳

امتحانات پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم حضوری است

قائدامینی با بیان اینکه امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و با نظر ستاد مقابله با کرونا امتحانات همه پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار شود، گفت: در غیر اینصورت تنها امتحانات پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

«فرحناز قائدامینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آموزش و ارزیابی حضوری دانش آموزان از برنامه های اصلی آموزش و پرورش است ولی به دلیل شرایط کرونایی این امکان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و با نظر ستاد مقابله با کرونا امتحانات همه پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار شود، افزود: در غیر اینصورت تنها امتحانات پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

 

وی با تأکید بر اینکه امتحانات حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شوند، اظهار کرد: برگزاری امتحانات حضوری در این دو پایه به دلیل تأثیرگذاری نمرات این پایه ها در آینده تحصیلی دانش آموزان است.

 

قائدامینی از ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در مقاطع میان پایه ای برای سال تحصیلی آینده خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد این شبکه ثبت نامی نیازی به حضور دانش آموزان و والدین برای ثبت نام در مدارس نیست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از پیش بینی ثبت نام بیش از 217 هزار دانش آموز استان در مقاطع مختلف برای سال آینده تحصیلی خبر داد و گفت: بیش از سه هزار مدرسه آماده پذیرش این دانش آموزان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان از مهرماه سال جاری تحصیل خود را آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار دانش آموز استان طی سال جاری وارد پایه جدید تحصیلی می شوند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: امتحانات حضوری برگزاری امتحانات نهایی امتحانات دانش آموزان امتحانات نهایی چهارمحال و بختیاری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟