Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:11:32 GMT

اظهارات لموشی بعد از تساوی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۵۱۶

اظهارات لموشی بعد از تساوی مقابل استقلال

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: مقابل استقلال اشتباهاتی داشتیم و این اشتباهات طبیعی بود.

به گزارش مشرق، «صبری لموشی» بعد از تساوی ۲-۲ تیم فوتبال الدحیل قطر برابر استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی ما با استقلال هیجان انگیز بود و تفاوت آن نسبت به مسابقه نخست خصوصاً مربوط به شانس تیم در طول مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با یک ضربه پنالتی پیش افتاد و ما هم با یک ضربه پنالتی به مسابقه برگشتیم.

سرمربی الدحیل ادامه داد: یک کار تاکتیکی عالی در زمین وجود داشت و باعث شد نمایش با همان قدرت بازی نخست دو تیم نباشد. هر تیم برای رسیدن به پیروزی و از دست ندادن بازی وارد زمین شد تا همچنان برای صعود شانس داشته باشند.

لموشی خاطرنشان کرد: اگرچه ما اشتباهاتی داشتیم اما اگر به خستگی بازیکنان نگاه کنیم، این اشتباهات ساده و قابل قبول خواهد بود چون بازیکنان هر سه روز یک بار بازی می‌کنند.

سرمربی الدحیل در پایان گفت: تیم ما دو بازی دیگر در پیش دارد. باید سخت تلاش کنیم تا صدرنشینی خود را حفظ کنیم و از صعود به دور بعد مطمئن شویم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا صبری لموشی استقلال الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!