Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@12:57:54 GMT

رسوایی همه جانبه اسطوره ولزی منچستر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۵۷۳

رسوایی همه جانبه اسطوره ولزی منچستر

به گزارش همشهری‌آنلاین، ستاره سابق منچستریونایتد به‌تازگی به‌دلیل آزار جنسی ۲ زن پیش از آنکه دادگاهی شود، از مقام سرمربیگری تیم ملی ولز برکنار شده و جای خود را به رابرت پیج، دستیارش داده که قرار است این تیم را با همکاری آلبرت استیونبرگ در یورو ۱+۲۰۲۰ هدایت کند.

گیگز در واکنش به اتهام تعرض به این دو زن گفته: «به پروسه قانونی احترام می‌گذارم و جدی بودن اتهامات وارده را درک می‌کنم اما قصد دارم در دادگاه اعلام بی‌گناهی کنم و به‌دنبال رد کردن اتهامات و پاک کردن نامم خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم ملی ولز هم در یورو آرزوی موفقیت دارم.» اتهام اسطوره بی‌اخلاق منچستر ۲ مورد است؛ اولی اتهام تعرض جنسی به یک زن ۲۰ ساله و دومی تعرض همراه با آسیب فیزیکی به یک زن ۳۰ ساله. او فعلا به قید وثیقه آزاد و قرار است چهارشنبه همین هفته در دادگاه حاضر شود. او بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ به قید وثیقه برای اتهام وحشتناک قبلی‌اش آزاد بود.

به‌نظر می‌رسد درصورت اثبات اتهام و با توجه به اتهام قبلی‌اش تا ۵ سال زندان در انتظار او باشد. گیگز حدود ۱۰‌سال پیش به جرم رابطه غیرقانونی با همسر برادرش رسوا شد. پشت این چهره باشخصیت دیوی نهفته بود. رودری، برادر رایان با خوشحالی از اخراج سرمربی تیم ملی ولز حرف زده است. او به‌دلیل خیانت برادرش حالا طرفدار منچسترسیتی است و از باخت‌های ولز خوشحال می‌شود.

اگر درباره خلافکاری‌های مارادونا داستان‌سرایی‌های زیادی شده، خلاف‌های گیگز باید فصل جدیدی را در کتاب تاریخ فوتبال به‌خود اختصاص دهد؛ فصلی که کودکان زیر سن قانونی از خواندنش منع شوند. گیگز فرزند ورزشکار راگبی به نام ویلسون بود. بازیکن منچستر بعد از جدایی پدر و مادرش فامیلی‌اش را به گیگز تغییر داد. او تا سال ۲۰۱۷ که از همسرش جدا شد و در ۸ سالی که با ناتاشا -همسر برادر کوچک‌ترش- رابطه مخفیانه داشت، متاهل بود. او سفیر یونیسف در بریتانیا هم هست و خدا می‌داند بچه‌ها چه چیزی قرار است از این سفیر بیاموزند. جالب اینکه او سر رسوایی اخلاقی قبلی‌اش از فاش‌کنندگان و حتی توییتر شکایت کرده بود و حالا هم دنبال اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی است.

کد خبر 597169 برچسب‌ها فوتبال تیم منچستر یونایتد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند