Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از پلمب ۱۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کیش ، محمدرضا رضانیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کیش همزمان با تعطیلات نوروزی آغاز شد و تاکنون پنج هزار و 165 بازرسی از واحدهای هدف در این جزیره انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ادامه روند بازرسی‌ها به ویژه در شرایط سخت کرونایی ادامه داد: تمام اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و آرایشی بهداشتی زیر چتر شدید نظارتی قرار دارند که پلمب 11 واحد متخلف سابقه‌دار و معرفی دو واحد تجاری به مراجع قضایی از جمله اقدامات انجام شده است.

به گفته رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، بازرسان ویژه این مرکز در مدت یاد شده دو هزار و 882 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را هم کشف و معدوم کردند.

وی از انجام 33 مورد نمونه برداری از موادغذایی، 22 مورد از نان در نانوایی‌ها، دو مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله، 18 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، 370 مورد کلرسنجی و یک هزار و 288 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل به عنوان بخش دیگری از دیگر خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش در این مدت نام برد.

رضانیا یادآور شد: هم اینک 12 بازرس مرکز سلامت به صورت شبانه‌روزی بر فعالیت اصناف مختلف از جمله مراکز گردشگری، عرضه مواد غذایی، رستوران‌ها و هتل‌های این جزیره نظارت دارند.

او گفت: جزیره کیش از 20 فروردین تا به امروز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و فعالیت مشاغل گروه‌های دو تا چهار ممنوع اعلام شده است.

نقره داغ متخلفان کرونایی/ 62 واحد صنفی در گلستان پلمب شد22 باشگاه متخلف ورزشی در ری پلمب شد85 درصد اصناف بیرجند در تعطیلی مشاغل همکاری کردند؛ 9 واحد پلمب شد

جزیره کیش با بیش از 91 کیلومتر مربع مساحت، به عنوان یکی از مهمترین جزایر گردشگری کشور در استان هرمزگان قرار دارد.

انتهای پیام/7558/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی