Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم های استقلال و الدحیل به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2-2 به پایان رسید.
به گزارش آریا، استقلال و الدحیل در چارچوب نخستین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی تمام شد. با این شرایط استقلال با 7 امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گرفت و الدحیل هم با 8 امتیاز صدرنشین ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی پیش از این دیدار موفق شده بود الشرطه را شکست دهد و به این ترتیب آن ها هم با 7 امتیاز و به دلیل شکست در بازی رو در رو برابر استقلال در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند.
استقلالی ها در حالی در این دیدار به میدان رفتند که سه روز پیش مقابل همین تیم با نتیجه 4-3 شکست خورده بودند و پیش بینی می شد که شاگردان مجیدی در این بازی به دنبال انتقام باشند و با کسب سه امتیاز باز هم به صدر جدول برسند. پیروزی در این دیدار سرنوشت صدرنشینی و صعود استقلال را کاملا به دست خود آبی پوشان می سپرد اما حالا که آبی ها نتوانستند الدحیل را شکست دهند برای صدرنشینی باید در بازی های آینده نیم نگاهی هم به بازی های الدحیل داشته باشند.
فرهاد مجیدی در این بازی مثل بازی گذشته به صورت همزمان از مثلث شیخ دیاباته،‌ مهدی قائدی و ارسلان مطهری در خط حمله استفاده کرد و با همان سیستم 1-3-2-4 بازی قبلی به میدان رفت. این در حالی است که استقلال هر دو پیروزی خود مقابل الاهلی و الشرطه را با سیستم 2-4-4 به دست آورده است. آبی های تهران در این بازی با سیستم 1-3-2-4 وارد میدان شدند و هنگام دفاع به آرایش های 2-4-4 و 1-4-1-4 تغییر سییستم می دادند. البته مقاطعی از بازی هم بود که استقلال 3-3-4 بازی می کرد.
همانطور که پیش بینی می شد محمدحسین مرادمند که بازی قبلی عملکرد خوبی را در ترکیب استقلال نداشت جای خود را در این دیدار به عارف غلامی داد تا غلامی در این بازی به عنوان زوج سیاوش یزدانی به میدان برود. محمد نادری و وریا غفوری نیز فولبک های چپ و راست استقلال در این بازی بودند. مهمترین تغییر در ترکیب استقلال برای این دیدار نسبت به بازی های قبلی نیمکت نشینی مسعود ریگی بود و مهدی مهدی پور جایگزین این بازیکن در ترکیب استقلال شد. آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی دو هافبک دیگر استقلال در این دیدار بودند. ارسلان مطهری و مهدی قائدی در این بازی بال های راست و چپ استقلال بودند و در بین این دو بازیکن نیز شیخ دیاباته به عنوان مهاجم حضور داشت.
نیمکت نشینی مسعود ریگی در این بازی کمی نگران کننده بود چرا که فرهاد مجیدی، مهدی پوری را جایگزین این بازیکن کرده بود که از جنگندگی بالا و از خصوصیات تخریبی بالایی برخوردار نیست. علاوه بر این مسعود ریگی در بازی های گذشته با حضور بین دو مدافع استقلال وظیفه توپ پخش کردن را هم برعهده می گرفت. با توجه به اشتباهی که مسعود ریگی در بازی قبلی مرتکب شد و باعث شد الدحیل به راحتی گل دوم را به ثمر برساند،‌ پیش بینی می شد که این بازی را از ابتدا آغاز نکند.
مهدی مهدی پور در این بازی هم با دادن پاس های کم ریسک همان عادت همیشگی اش را حفظ کرد و خیلی نتوانست ریتم مناسب و تندی را به بازیسازی استقلالی ها بدهد. یکی از مشکلات استقلال همین پاس های کم ریسک است. در بازی های قبلی هم می دیدیم که مسعود ریگی هم خیلی دست به ارسال پاس های پر ریسک و خطرناک نمی زند. زمانی که یک تیم بیش از 55 درصد در زمین مالکیت دارد یا باید توپ را به صورت منظم از فاز 1 بیلد آپ به فاز 3 بیلد آپ انتقال دهد یعنی با پاس های کوتاه و روی زمین با ضرب آهنگ بالا توپ را به خط حمله انتقال دهد و یا با پاس های پر ریسک بلند از سوی هافبک توپ پخش کن یا مدافعان موقعیت سازی کنند در غیر این صورت این مالکیت توپ بالای 55 درصد بلای جان تیم صاحب توپ می شود چرا که تیم مجبور می شود به طور مداوم دست به پاسکاری های کم ریسک و عرضی بزند و تیم حریف هم می تواند با استرات‌‌ژی های مناسب مثل پرس از جلو خط دفاعی و هافبک توپ پخش کن تیم مالک توپ را به اشتباه بیاندازد. استقلال در این قضیه هنوز کمی مشکل دارد و اگر گل هایی که این تیم به ثمر می رساند را ببینیم متوجه این قضیه می شویم.
یکی از استراتژی های استقلال برای به گل رسیدن در این بازی زوج سازی میان وینگر ها و فولبک های تیم بود که رد پای آن روی هر دو گل استقلال دیده می شد. البته فولبک های استقلال در این دیدار به خوبی روز های گذشته نبودند. امروز دیگر خبری از آن نفوذ های محمد نادری به پشت مدافعان نبود و این بازیکن خیلی زود هم مصدوم شد و جای خود را به میلیچ داد. وریا غفوری هم با این که روی دو گل به ثمر رسیده استقلال نقش مهمی داشت اما روی هر دو گل دریافتی آبی های تهران نیز اشتباهاتی را مرتکب شد و به نوعی روی هر چهار گل بازی نقش داشت.
روی گل اول دریافتی استقلال که این بازیکن پنالتی داد و مثل یک بازیکن با تجربه عمل نکرد و روی گل دوم هم در حالی که اولونگا به حال خود رها شده بود،‌ وریا غفوری تنها بازیکنی بود که هیچ یاری را نگرفته بود و فقط دستش را به نشانه اعتراض بالا برد. وریا غفوری کاپیتان استقلال است و با کوله باری تجربه جلوتر از تمامی بازیکنان استقلال به میدان می رود و توقع از او روی چنین صحنه هایی بسیار زیاد است. یک کاپیتان علاوه بر عملکرد فردی فوق العاده باید قدرت مدیریت داشته باشد.
فرهاد مجیدی در نیمه دوم حسین مرادمند را جایگزین ارسلان مطهری کرد و با افزایش تعداد مدافعانش بازی را کنترل کرد. باید به این نکته هم توجه داشت که فشار بازی ها تاثیر خودش را روی استتقلالی ها گذاشته و برخی از بازیکنان این تیم با مشکلات بدنی مواجه شده اند. شیخ دیاباته و محمد نادری در این بازی مصدوم شدند و فرشید اسماعیلی و رضاوند هم زود تر از آن چیزی که فکرش را می کرردیم تعویض شدند.
استقلال در این مرحله دو بازی دیگر را پیش رو دارد و حتما باید در آن دیدار ها به دنبال پیروزی باشد و با توجه به مصدومیت شیخ احتمالا باید در انتظار یک تغییر سیستم دیگر در استقلال باشیم. الدحیل امروز به خاطر یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال، دست بالا را داشت و دیدیم که دست به ریسک نزد و عادی بازی کرد اما بازی قبل دو تیم که استقلال 6 امتیازی بود و الدحیل 4 امتیازی، استقلال یادش رفت دست بالا را دارد و نیاز نیست در شرایط برابر برای پیروزی تلاش کند. اگر استراتژی بامداد امروز الدحیل را استقلال چند شب پیش تر اتخاذ می کرد، الان استقلال با 8 امتیاز در صدر بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال الدحیل وریا غفوری مسعود ریگی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان