Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:01:27 GMT

مسکن محرومین زنجان ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۹۳۹

مسکن محرومین زنجان ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رضا خواجه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین استان مرداد سال گذشته آغاز شد که در زمان حاضر  یکهزار و ۱۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، واکنون ۴۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این واحدها پرداخت شده است.

این مسوول در خصوص وضعیت بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی استان نیز گفت: از بین چهار هزارو ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی برای سه هزار و ۴۰۰  واحد انعقاد قرارداد انجام شده است که ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت مسوولیت احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن بر عهده بنیاد مسکن واگذار شده و تاکنون ۵۸۹ متقاضی واریز وجه کرده اند و ۵۳۷ پروژه نیز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: برای تامین زمین در پروژه ۷۵ واحدی خرمدره و پروژه ۵۳۳ واحدی قیدار با مشکل مواجه هستیم که در صورت رفع آن، مشکلی در تامین مسکن نخواهیم  داشت.

وی اظهار داشت: البته برای کسانی که واریز وجه داشتند زمین مورد نیاز تامین شده و پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی از فونداسیون تا سقف پنجم دارند همچنین تامین آب پروژه آببر و گلدشت خرمدره نیز به مساعدت مسوولان نیاز دارد.

خواجه ای خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن، خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی داشته و نماد توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم به شمار می آید که در همه شرایط بدون وقفه کار خدمتگزاری به شریف ترین اقشار جامعه را برعهده داشته است.

برچسب‌ها مناطق محروم بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مناطق محروم بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، افزود: تأمین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، گفت: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: با کارهای انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

کد خبر 6096999

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد