Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج،  برنامه تلفن همراه یوتیوب برای iOS و اندروید اکنون دارای تنظیمات جدیدی است که ممکن است صرفه جویی در مصرف داده هنگام تماشای ویدیو را کمی آسان‌تر کند. همراه با رزولوشن‌های خاص در پلیر ویدئو، اکنون می‌توانید بین سه حالت جداگانه که کیفیت فیلم، استفاده از داده یا هر چیزی را که برای اتصال به اینترنت فعلی شما مناسب است، یکی را انتخاب و جابجا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است از قبل با حالت "خودکار" به عنوان تنظیمات پیش فرض اکثر فیلم‌ها آشنا باشید، که به طور خودکار رزولوشن فیلم را بسته به سرعت اینترنت فعلی شما تنظیم می‌کند تا بهترین تجربه را داشته باشید.

موارد اضافی جدید یوتیوب شامل حالت "کیفیت تصویر بالاتر" است که در صورت عدم استفاده از وای فای، از داده بیشتری استفاده می‌کند و به صورت پیش فرض ۷۲۰p است و حالت جدید دیگر "صرفه جویی در داده" است که حداکثر ۴۸۰p است.

شخصی سازی تماشای ویدئو در یوتیوب

در حالی که این حالت‌ها برای تنظیمات سریع و خاص سناریو در وضوح مناسب هستند، شما هنوز هم می‌توانید با تفکیک پذیری‌های خاص کاوش کنید. هرگونه تنظیمات وضوح را می‌توان برای ویدیوی خاصی که مشاهده می‌کنید یا در کل سیستم برای همه مواردی که مشاهده می‌کنید، با رفتار‌های خاص برای وای فای و شبکه‌های تلفن همراه تنظیم کرد.

یوتیوب دارای تنظیمات وضوح و روش‌هایی برای جلوگیری از بارگیری، پخش فیلم در برنامه برای مدتی است، اما این روند صرفه جویی در داده را به صورت خودکار انجام می‌دهد و آن را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که درک آن آسان‌تر باشد. البته اکثر شرکت‌های اپراتور تلفن همراه، هنوز وضوح تصویر را در رزولوشن ۴۸۰p نگه می‌دارند. فیلم‌هایی که با وضوح بالاتر تماشا می‌شوند معمولاً با ترافیک تصاعدی محاسبه می‌شوند.

بیشتر بخوانید

امکان آپلود و مشاهده ویدئو 4K در توئیتر فراهم شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت های جدید ویژگی های جدید شرکت گوگل صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید

 

به گزارش پارس نیوز ، اپل بار دیگر با معرفی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دنیای تبلت‌ها را متحول کرد. این تبلت قدرتمند با پردازنده M4 جدید، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده، سیستم دوربین پیشرفته و عمر باتری فوق‌العاده، به طور قطع برای طراحان، گیمرها و متخصصان در هر زمینه‌ای، یک ابزار ایده‌آل خواهد بود. در ادامه به بررسی جزئیات این محصول هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

طراحی لوکس و مدرن/ اوج ظرافت و هنرنمایی جلوه می‌کند

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از طراحی شگفت‌انگیز و ظریف همیشگی اپل بهره می‌برد. بدنه آلومینیومی صیقلی و لبه‌های صاف و باریک، حس لوکس و مدرنی به این تبلت می‌بخشد. این محصول در دو رنگ جذاب خاکستری فضایی و نقره‌ای عرضه می‌شود تا سلیقه هر کاربری را جلب کند.

نمایشگری خیره‌کننده

قلب تپنده آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده آن است. این نمایشگر 12.9 اینچی با وضوح 2732 در 2048 پیکسل ، تصاویر را با جزئیات شگفت‌انگیز و رنگ‌های زنده و واقعی به نمایش می‌گذارد. فناوری ProMotion ، نرخ نوسازی 120 هرتز را برای این نمایشگر به ارمغان می‌آورد که تجربه اسکرول روان و انیمیشن‌های چشم‌نواز را به همراه دارد.

پردازنده M4 / قدرتمند و کارا

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به پردازنده M4 جدید اپل مجهز شده است که قدرتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده قدرتمند M4، به شما امکان می‌دهد سنگین‌ترین برنامه‌ها را بدون هیچ‌گونه کندی اجرا کنید، بازی‌های گرافیکی بالا را با جزئیات کامل امتحان کنید و به‌راحتی با چندین برنامه به طور همزمان کار کنید.

سیستم دوربین پیشرفته/ ابزاری کامل

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به سیستم دوربین پیشرفته‌ای مجهز شده است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل می‌کند. دوربین اصلی این تبلت 12 مگاپیکسلی است که از قابلیت‌های مختلفی مانند لرزش‌گیر اپتیکال تصویر ، Smart HDR 3 و ضبط ویدئو 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بهره می‌برد. دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند که برای عکس‌های گروهی و منظره‌ ایده‌آل است. 

در جلوی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide تعبیه شده که از Center Stage پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، به طور خودکار شما را در مرکز قاب نگه می‌دارد و برای تماس‌های تصویری و ویدئوکنفرانس بسیار کاربردی است.

  عمر باتری فوق‌العاده/ تمام روز بدون نیاز به شارژر

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از عمر باتری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تمام روز بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا 10 ساعت وب‌گردی ، 14 ساعت تماشای ویدئو یا 11 ساعت انجام بازی‌های گرافیکی بالا را تجربه کنید.

قابلیت‌های دیگر:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به همراه قلم اپل نسل دوم و کیبورد Magic Keyboard عرضه می‌شود که قابلیت‌های آن را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند. قلم اپل نسل دوم به شما امکان می‌دهد با دقت و ظرافت بیشتری طراحی کنید، یادداشت بردارید و اسناد و مدارک خود را علامت‌گذاری کنید. کیبورد Magic Keyboard نیز با کلیدهای Backlit و ترک پد بزرگ ، تجربه تایپ روان و کارآمدی برای شما به ارمغان می‌آورد.

تاریخ عرضه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴

مارک گورمن از نشریه بلومبرگ خاطرنشان کرد در تاریخ ۷ مه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد