Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:06:04 GMT

لوکاشنکو: برای ترور من ۱۰ میلیون دلار هزینه شده بود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۱۰۰

لوکاشنکو: برای ترور من ۱۰ میلیون دلار هزینه شده بود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از تاس، رئیس جمهور بلاروس از تخصیص مبلغ ۱۰ میلیون دلار به پروژه شکست خورده ترور نافرجام خود از سوی مخالفین دولت این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، «الکساندر لوکاشنکو» طی گفتگویی با خبرگزاری «بلتا» اعلام کرد که افراد مسلحی که به محل اقامت ییلاقی وی یورش برده‌اند قرار بود برای ترور وی مبلغ ده میلیون دلار دریافت کرده و مقرر شده بود مبلغ یک میلیون دلار نیز به صورت جداگانه به تک تیراندازی که وظیفه اصلی ترور وی را بر عهده داشت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاشنکو گفت: ما از مدت‌ها قبل آنها را تحت نظر داشتیم. آیا فکر می‌کنید این عملیات (خنثی سازی نقشه ترور) در مسکو انجام شد؟ ما چشم از آنها بر نمی‌داشتیم. انتظار می‌رفت آنها به مینسک آمده و این عملیات (ترور) را انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر این موضوع که سازمان دهندگان کودتا در بلاروس قصد داشتند با استفاده از ارتش، مینسک را محاصره کنند، اعلام کرد: شورشیان قصد داشتند از ارتش و با همراه کردن نیروهای OMON (پلیس ضد شورش) ، نیروهای انتظامی داخلی ، وزارت کشور و KGB برای محاصره مینسک استفاده کنند.

لوکاشنکو با تاکید بر اینکه تمامی سازمان دهندگان نقشه ترور مسلح بودند، گفت: اگر کار به درگیری می‌کشید، وحشتناک‌ترین و فاجعه بارترین جنگ داخلی که هیچ کشوری نظیر آن را به خود ندیده، در انتظار ما بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز یازدهم رمضان بلاروس لوکاشنکو نقشه ترور گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز یازدهم رمضان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • طلای جهانی پس رفت