Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده گفت: بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان در ادامه روند افزایشی به هزار و ۳۸۱ نفر رسید که ۱۰۰ نفر بیشتر از یک هفته گذشته است.

«جواد آقازاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان در ادامه روند افزایشی به هزار و ۳۸۱ نفر رسید که از این تعداد، ۷۰۰ نفر مشکوک به بیماری کووید ۱۹ بوده و ۶۸۱ نفر نیز مبتلای قطعی به این بیماری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۲ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و حدود ۲۸۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

 

این مسئول اضافه کرد: ۲۴۹ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری هستند.

 

وی اظهار کرد: از این تعداد ۶۷ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

 

آقازاده با اشاره به فوت ۱۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به چهار هزار و ۸۲ نفر رسیده است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: بستری های کرونا آمار مبتلایان به کرونا آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی