Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اجرایی مسیرگشهایی متعدد در تبریز را بر اساس برنامه راهبردی 5 و 12ساله تبریز برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،کریم صادق زاده در حاشیه افتتاح خیابان شهید میلانی در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بحث مسیرگشایی در برنامه راهبردی شهرداری تبریز که توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده، جایگاه ویژه ای دارد و می تواند در مناطق کم برخوردار مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مسیرگشایی شهید میلانی نیز بر همین اساس انجام شده است، افزود: در این دوره از مدیریت شهری، رسیدگی به مناطق کم برخوردار از طریق مسیرگشایی و احداث پارک های محله ای در اولویت بوده است.

صادق زاده مسرگشایی شهید میلانی را چهارمین مسیرگشایی در منطقه 4 تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری برشمرد و گفت: ضمن قدردانی از شهردار تبریز و شهردار منطقه 4، امیدوارم روند بهره برداری از پروژه ها تا پایان دوره فعلی شورای اسلامی شهر تداوم یابد.

یادآور می شود  فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی، پس از تملک واحدهای فرسوده در مسیری به طول ۲۷۰ متر و عرض ۱۸ متر، به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال عملیاتی شده‌ و خیابان قدس را به خیابان بهار وصل می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز شهید میلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود