Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:19:00 GMT

توخل: چلسی با شایستگی برنده شد/نتیجه ایی عالی کسب کردیم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۱۴۶

توخل: چلسی با شایستگی برنده شد/نتیجه ایی عالی کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال چلسی در ادامه مسابقات هفته سی وسوم لیگ برتر انگلیس موفق شد در بازی شب گذشته با وستهام یک بر صفر برنده شود.

این برد خارج از خانه در شرایطی کسب شد که زننده تک گل آن برای آبی پوشان «تیمو ورنر» مهاجم آلمانی بود. مهاجمی که مدتی طولانی در حسرت زدن گل برای تیمش در بازی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل بعد از برد تیمش گفت: بازیکنان در رختکن بسیار خوشحال هستند. این یک نتیجه عالی و عملکردی فوق العاده خوب بود. فکر می کنم با شایستگی برنده بازی شدیم.

وی افزود: در 10 تا 15 دقیقه نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم. اما بعد از آن بار دیگر اوج گرفتیم و همان تیم عالی نیمه اول بودیم. تمام تمرکز خود را معطوف بازی کردیم. از سه شنبه گذشته هیچ صحبتی در مورد سوپرلیگ نکردیم. فقط و فقط تمرکزمان روی بازی بود. می خواستیم بازی محکم و قاطعی انجام دهیم که فکر می کنم همینگونه نیز شد.

توخل در مورد گلزنی تیمو ورنر هم عنوان کرد: ورنر همیشه در خدمت چلسی است. او توانست گل بزند و من از این بابت بسیار خوشحالم. چون بازی بسیار خوبی کرد و به گل هم رسید.

با این برد چلسی 58 امتیازی شد و اکنون در رده چهارم جدول است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین شانس هم پرید: توخل بایرن را بدون جام گذاشت
  • توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم
  • برنده محکمه انصاف در پرسپولیس
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)