Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بعد از ظهر و اوایل شب برای شرق سواحل دریای خزر و استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، فارس، کرمان و جنوب سیستان‌وبلوچستان رگبار و رعد‌وبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا انتظار این شرایط را در استان‌های اصفهان، یزد، شرق فارس، کرمان، برخی نقاط سیستان‌وبلوچستان، خراسان جنوبی، برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی در استان‌های قزوین، البرز به ویژه در بعد ظهر و اوایل شب داریم. بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق مهمان آسمان کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند، افزود: امروز و فردا افزایش نسبی دما برای سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و هوا در این مناطق گرم‌تر می‌شود و مجددا از روز سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما و وزش باد‌های شدید در این مناطق رخ می‌دهد و روز سه‌شنبه دمای هوا در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ۴ تا ۶ درجه خنک‌تر می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز و فردا برای استا‌ن‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی و همچنین منطقه زابل وزش باد‌های شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران امروز بعد از ظهر افزایش ابر را دارد و در بعضی ساعات برای آن رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۱ درجه می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی کشور هواشناسی تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کشور هواشناسی تهران پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران

ایران و عراق از زمان آغاز جنگ تا پایان آن در سال ۱۳۶۷، در پنج مرحله درگیر جنگ شهر‌ها شدند. تهران، اصفهان، دزفول، کرمانشاه، تبریز، شیراز و کرج جز مقاصد مهم عراق برای بمب باران شهری بود.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • باران در راه خراسان رضوی
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان