Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مانوئل نویر از عملکرد تیمش بعد از باخت ۲ بر یک از ماینتس در بازی روز گذشته از هفته سی و یکم بوندس لیگا راضی نبود.

وی بعد از این باخت گفت: این باخت همه ما را ناراحت می کند. برای این بازی خیلی برنامه ها داشتیم اما به خصوص در نیمه اول چیزی نشان ندادیم.

نویر افزود: نباید اینگونه  به بازی رفت و برنده هم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بپذیریم که موقعیت های خیلی کمی را ایجاد کردیم. ضمن آنکه با اولین اشتباه، جریمه شدیم.

دروازه بان باواریایی ها ادامه داد: ماینتس در جنگ بقا در بوندس لیگا می جنگد. مشخص است که اینگونه جنگنده هم بازی می کند. پس چیزی غیرمنتظره و شگفتی رخ نداد. با این حال من فکر می کنم از نظر زبان بدن مشکل داشتیم و برای این بازی توان مان کافی نبود.

نویر همچنین در مورد اشتباهش روی گل اول ماینتس نیز عنوان کرد: دید خوبی روی آن صحنه نداشتم و نتوانستم توپ را دفع کنم.

بورکهارد ۳ و کوایسون ۳۷ برای ماینتس گل زدند. تک گل بایر نیز توسط لواندوفسکی در دقیقه ۳+۹۰ زده شد.

بایرن با ۷۱ امتیاز صدرنشین است و آر.ب لایپزیگ را با یک بازی کمتر و با ۶۱ امتیاز در رده دوم جدول می بیند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست