Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید گوگوجانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۱۳۵ هزار و ۳۲۶ تن کالا فروردین امسال و یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۷۶ تن سال گذشته در راه‌آهن اراک بارگیری شد که این شاخص  به ترتیب ۲۱ و ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش دارد.

وی ادامه داد: تن کیلومتر بار خالص و ناخالص این اداره کل راه‌آهن اراک فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶ و هفت درصد رشد داشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: تن کیلومتر مبداء و مقصد و تن کیلومتر مرزی اداره کل راه‌آهن این شهرستان نیز در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۵ و سه درصد افزایش یافته‌است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: مازوت، گاز مایع، مواد شیمیایی و پتروشیمی از جمله مهمترین کالاهای جابه جا شده توسط راه‌آهن اراک به نقاط مختلف کشور از جمله بندر شهید رجایی، ماهشهر، نکا و کشورهای آسیای میانه و ترکیه بوده‌است.

وی ادامه داد: ۲۵۹ هزار و ۱۵۰ تن بار سال گذشته در راه‌آهن اراک تخلیه پنج میلیون و ۶۱ هزار و ۱۱۱ تن بار نیز در این مدت به راه‌آهن این شهرستان وارد شد.

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: بار تخلیه شده در راه‌آهن اراک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد و بار وارده ۹ درصد افزایش یافته‌ است.

گوگوچانی بار صادره از راه‌آهن اراک در سال گذشته را پنج میلیون و ۹۲۰ هزار و ۱۳۷ تن عنوان کرد و افزود: حجم این محموله‌ها نسبت به سال قبل از آن حدود ۹ درصد افزایش یافته‌ است.

وی اظهار داشت: میزان بار مرز به مرز اداره کل راه‌آهن اراک در این مدت چهار میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۶۱ تن بود که نسبت به سال ۹۸ حدود ۹ درصد افزایش داشته‌ است.

مدیرکل راه‌آهن اراک ادامه داد: تن کیلومتر مبدا و مقصد و تن کیلومتر مرز به مرز  اداره کل راه‌آهن اراک سال گذشته نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۲۹ و ۱۶ درصد رشد داشته است.

حوزه راه آهن اراک شامل ۵۴۵ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور نسبت به مدت مشابه سال اداره کل راه آهن راه آهن اراک کل راه آهن اراک درصد افزایش تن کیلومتر سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته