Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:12:51 GMT

نفتی‌های گچساران همچنان قعرنشین لیگ دسته دو فوتبال کشور

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۶۵۸

نفتی‌های گچساران همچنان قعرنشین لیگ دسته دو فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در حالی  شب گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری همدان رفت که انتظار می‌رفت این دیدار گرچه به میزبانی همدانی‌ها برگزار شد اما تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با دست پر به شهرستان بازگردانند.

 در چندین مصاحبه کادرفنی، مربی، سرمربی تیم و بازیکنان نفت گچساران از آمادگی کامل این تیم برای رویایی با تیم شهرداری همدان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با پیوستن  اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیم فصل دوم  انتظار می‌رفت که این تیم از جایگاهی که در نیم فصل اول کسب کرده و همچنان پس از انجام 15 دیدار در قعر جدول لیگ دسته 2 فوتبال کشور به سر می‌برد تکانی خورده باشد.

 پرداخت پاداش 25 میلیون تومانی هم   وجه نقد از سوی یکی از فوتبال دوستان این شهرستان  به بازیکان و کادر فنی تیم هم نتوانست در روحیه نفتی‌های گچساران تاثیر بگذارد.

پیوستن  و جذب 3بازیکن از جمله  سینا مهدی زاده ، احمد محمدیان پور  و اشکان احمدی به تیم فوتبال نفت وگاز  در نیم فصل دوم از دیگر راهکارهایی بود که این  تیم بتواند  در نیم فصل دوم به نتیجه مطلوب برسد.

سینا مهدی زاده  نیم فصل نخست فصل جاری در تیم شهدای بابلسر بازی می کرد در پست هابک دفاعی توپ می زند.

احمد محمدیان پور نیز از تیم ایرانجوان بوشهر به عنوان هابک میانی به بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران اضافه شده است.

 اشکان احمدی بازیکن نیم فصل رایکا بابل در پست هافبک بود که در نیم فصل دوم به جمع نفتی های گچساران پیوست.

 در این بین محمد حبیبی نژاد یکی از دلایل کسب نتایج این تیم در نیم فصل نخست را کم تجربگی بازیکنان عنوان کرد و گفت: با پیوستن 3 بازیکن  جدید به تیم نفت و گاز گچساران انتطار می‌رود  در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی کسب شود.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  اذعان کرد: امسال به دلیل کمبود اعتبار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بازیکنان بومی و جوان راهی مسابقات لیگ دسته دوم شد.

 گفتنی است،  در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، زردپوشان گچسارانی مغلوب تیم شهرداری همدان شدند.

 امسال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با انجام 15 دیدار، 10باخت،3 پیروزی و ۲ تساوی، 6 گل زده، 19 گل خورده و با کسب 11 امتیاز در  قعر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

 پیش از آن دیدار نفت و گاز گچساران با سپیدرود رشت  در هفته پانزدهم به دلیل ابتلای 16 نفر از بازیکنان تیم سپید رود رشت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم به مصاف تیم آوالان کامیاران رفت که این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2گروه 14 تیمی برگزار می شود.

گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه Aقرار گرفته است.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.

 انتهای پیام/82031

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت فوتبال گچساران تیم ملی ایران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز گچساران نیم فصل دوم شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم

مدیرکل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین بارش استان در نیمه اردبیهشت ماه به ۱۰۷ میلی متر رسیده است که نسبت به دوره نرمال و مدت مشابه سال گذشته شرایط خوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، رضا برهانی پیش از ظهر امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست با خبرنگاران استان یزد، با اشاره به اینکه میانگین بارش سال در استان یزد ۸۶ میلی متر است و یزد کم بارش ترین استان در کشور است.

وی ادامه داد: پاییز سال ۱۴۰۲ یکی از کم بارش‌ترین فصل‌های پاییز در استان یزد بود و حدود ۱۰ میلی متر میانگین بارشی ثبت شد و شاهد گسترش خشک سالی شدید در ۱۰۰ درصد مساحت استان اتفاق افتاد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود تا دو درجه افزایش میانگین دما خواهیم داشت ادامه داد: خوشبختانه از فصل زمستان سامانه های بارشی وارد استان شد که تا حد زیادی از گرمای زود هنگام هوا در یزد کاست.

برهانی افزود: در پایان فصل زمستان شرایط بارشی سال آبی استان به شرایط نرمال خود رسید و شرایط هوایی در اسفند ماه امسال کم سابقه بود و از نظر افزایش میزان بارش‌ها، نزدیک به ۴۰ میلی متر بارندگی در سطح استان یزد ثبت شد و اولین اسفندی بود که میانگین دما از نرمال خود در یزد سردتر شد و دو سامانه بارشی موثری در اسفند میانگین بارش را به ۲۴ میلی متر رساند.

وی با اشاره به اینکه در فرودین ماه شاهد ادامه بارش‌ها بودیم و میانگین بارش‌ها به ۲۲ میلی متر رسید ادامه داد: این سامانه در هفته اول اردیبهشت قوی بود و میزان بارش در یزد میانگین بارش را در استان به ۲۶ میلی متر رساند.

مدیرکل اداره هواشناسی استان یزد افزود: میانگین بارش استان در نیمه اردبیهشت ماه به ۱۰۷ میلی متر رسیده است که نسبت به دوره نرمال و مدت سال گذشته شرایط خوبی شده است.

برهانی بیان کرد: هرچند بارش‌های فرا نرمال را شاهد هستیم و اثرات خشکسالی های فصل پاییز تا حد قابل توجهی کاسته شده است گفت: باید توجه کرد که خشکسالی برای امر کشاورزی و منابع آبی به این سرعت با این بارش‌ها قابل جبران نیست و اثرات آن همچنان بر کشاورزی تاثیرگذار خواهد بود و پابرجاست.

وی ادلمه داد: در حال حاضر ۱۰۰ ایستگاه فعال هواشناسی در استان داریم تا پوشش کاملی از تمام پدیده‌های استان داشته باشیم، هرچند با توجه به تغییر اقلیم و اتفاقات گوناگون سامانه‌ای بعضاً از دید هواشناسی خارج است، اما با ارتقا کمیت و کیفیت نقاط ضعف احتمالی را پوشش خواهیم داد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان یزد گفت: هواشناسی نمی‌تواند پیش بینی صد درصدی داشته باشد، پیش‌بینی‌ها همراه با خطا است و خطا و خطر را برای مخاطبان پیش‌بینی می‌کند تلاش این است که برداشت درست و دقیق صورت بگیرد.

برهانی ادامه داد: در تمام ساعات شبانه روزداده های هواشناسی ارائه می‌شود، همچنین گرد و خاک، احتمال سرمازدگی کشاورزی، سیل در بارش‌های فصل گذر پاییز و بهار از موارد خطرسازی هستند که برای مردم پیش‌بینی آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی از آماده باش نیروهای هواشناسی در شرایط اضطرار خبر داد و گفت: در طول سامانه‌های بارشی با هشدار زرد و نارنجی نیروهای هواشناسی بسیج هستند و لحظه به لحظه گزارشات را برداشت و ثبت می‌کنند و با ارسال اطلاعات و داده‌ها به تمام مراکز از دامنه خسارات به مردم می‌کاهند.

کد خبر 749434

دیگر خبرها

  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود