Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان بهارستان گفت: همزمان با شیوع موج کرونا در کشور، بهارستان نیز وارد موج چهارم شد و وضعیت قرمز در این شهرستان حاکم است.

وی افزود: تنها بیمارستان شهرستان در شرایط کنونی توان پاسخگویی به مراجعات شهروندان را ندارد و در صورت افزایش مبتلایان و ضرورت بستری با محدودیت تخت مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهارستان اظهار داشت: متأسفانه تمام بخش‌های بستری این بیمارستان تکمیل شده است، لذا با تمام توان در صدد افزایش ظرفیت و ایجاد تخت برای بستری بیماران هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خاص و بحرانی را تجربه می‌کنیم، اضافه کرد: باید به قید فوریت اقدامات جهادی و همه جانبه صورت گیرد.

تمهیدی همچنین از برخورد جدی با صنوف متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: تشکیل کمیته بحران در شهرها و بخش‌ها از جمله اقداماتی است که باید به فوریت انجام شود.

وی گفت: تعداد ۴۰ دستگاه تخت بیمارستانی ۷۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، ۲۰ دستگاه سیستم مانیتورینگ و تجهیزات وابسته همچون مانومتر و فلومتر و تجهیزات حفاظت فردی از طریق منابع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خریداری و در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.

کد خبر 5197034

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی تمهیدی فرمانداری بهارستان تخت بیمارستانی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گرگان اردبیل کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه محمد علی حق بین ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد