Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:01:14 GMT

اختلاف سطح خطرناک در اتوبان بابایی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۸۳۲

اختلاف سطح خطرناک در اتوبان بابایی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: نشست آسفالتی اختلاف سطحی در مسیر غرب به شرق بابایی لاین کندرو قبل از پل استخر جنب درب شماره ۸ بوستان فاطمی در این محدوده روی داده که بسیار خطرناک است.

وی افزود: این نشست آسفالت و اختلاف سطح موجب شد که رانندگان به صورت ناگهانی تغیر مسیر داده و همین امر موجب شد تا افزایش احتمال بروز حادثه در این مقطع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اختلاف سطح بوجود آمده سطح سواره رو در این محدوده باعث می‌شود خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها با این چاله‌ها به صورت ناگهانی مواجه گردند و موجب ترکیدن لاستیک و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه شود که بسیار خطرناک و موجب حادثه می‌شود.

سرهنگ زینی وند افزود: این چاله در حین بارندگی موجب جمع شدن آب گردیده و این آبگرفتگی باعث می‌گردد سرعت خودرو‌ها در ابتدا کاهش یافته و در نهایت موجب توقف خودرو‌ها در این مسیر شده و از حرکت باز ایستند.

وی ادامه داد: اختلاف سطح در معابر باعث می‌شود راننده نتواند در رویارویی با آن خودروی خود  را کنترل نموده و در مواجهه با خودور‌های دیگر نتواند به موقع عکس العمل نشان داده و گاهی باعث بروز حادثه، تصادف و واژگونی می‌شود.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در خصوص برطرف شدن این اختلاف سطح صورت پذیرفته است تا خودرویی دچار نقص نگردد و حادثه‌ای روی ندهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف راهور اختلاف سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد