Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری العالم در خبری تازه از افزایش شمار قربانیان حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک بیمارستانِ محل نگهداری و مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهر بغداد خبر داده‌ است.

 العالم اعلام کرده است که بر اثر انفجار و آتش سوزی در بیمارستان «ابن الخطیب» واقع در منطقه زعفرانیه در بغداد تاکنون دست کم ۵۵ نفر جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که پیش تر شمار قربانیان این حادثه ۲۷ تن اعلام شده بود.

همچنین تعداد زیادی از بیماران یا کادر درمان در این حادثه مصدوم شده اند.

این بیمارستان مخصوص‌ بستری بیماران کرونایی بوده و منابع خبری در بغداد اعلام کردند که این آتش سوزی بر اثر انفجار تعدادی از کپسول های اکسیژن رخ داده است.

به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، رئیس جمهور عراق ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان آتش‌سوزی بیمارستان ابن الخطیب، انجام تحقیقی فوری در این رابطه و حسابرسی کسانی را که سهل‌انگاری کرده‌اند، خواستار شد.

همچنین عراق برای ادای احترام به ارواح قربانیان این حادثه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، کشور عراق در هفته‌های گذشته یکی ازسخت ترین دوران‌های خود را از نظر ابتلا شهروندان به ویروس کرونا شاهد بوده است.

وزیر بهداشت عراق پیش‌تر گفته بود تعداد مبتلایان کرونا به‌ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی در مقایسه با آمار سال قبل «چندین برابر» است.ایسنا

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟