Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اقدامات انجام شده در زمینه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان فریدون‌شهر یکی از مطالباتی به حق مردم این منطقه بود که چندین سال بلاتکلیف باقی مانده بود که در دیدار با رئیس بیمه تأمین اجتماعی کشور قول مساعد برای اجرای پروژه در سال ۱۴۰۰ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان بویین میاندشت در مسیر مواصلاتی غرب به مرکز کشور قرار دارد که نیاز مبرم به بیمارستان دارد که در اجرای این امر مهم با پیگیری‌ها سرانجام موافقت وزیر بهداشت گرفته شد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل ستاد اجرایی فرمان امام به احداث بیمارستان تخصیص داده می‌شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار از سوی شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان است تا اجرای آن آغاز شود.

اعتبار سه میلیارد تومانی به شبکه بهداشت و درمان فریدن

وی با بیان اینکه ساختمان نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن نیاز به اعتبار دارد، گفت: با پیگیری در اصفهان مبلغ ۳ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

محمدصالحی با بیان اینکه کمک مالی خیرین و حمایت مسئولان ساختمان سی تی اسکن در شهرستان فریدون‌شهر در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: در وزارت بهداشت و درمان برای تخصیص دستگاه سی تی اسکن به شهرستان فریدونشهر پیگیر هستیم.

راه اندازی بخش دیالیز چادگان و سونوگرافی شهر داران

وی در رابطه با بخش دیالیز در شهرستان چادگان گفت: با حمایت استاندار در سفر استانی که صورت گرفت ساختمان دیالیز شهرستان چادگان راه اندازی شد که در حال فعالیت است که بخشی از فعالیت دیالیز بیمارستان شهید رجایی داران را کاهش داده است.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یک واحد سونوگرافی در شهر داران راه اندازی شد، در تلاش هستیم که در شهرستان‌های فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت نیز بخش سونوگرافی فعال شود تا از تردد مردم کاسته شود و تا حدودی آسایش و راحتی در بخش درمان برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: تجهیزات درمانی و بیمارستانی مثل دستگاه ونتیلاتور، اکسیژن ساز بخش icy و تجهیزات دیگر از وزارتخانه گرفته شد و به بیمارستان‌ها تحویل داده شد که کمک بزرگی به این بخش بود.

محمدصالحی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان راه اندازی سی تی اسکن شهر داران بود که با پیگیری‌هایی که داشتیم سی تی اسکن داران راه اندازی و شروع به کار کرد.

کد خبر 5196858

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین محمدصالحی بیمارستان اکسیژن ساز مجلس شورای اسلامی فریدن ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گرگان اردبیل کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه محمد علی حق بین ماه رمضان ۱۴۰۰ بهداشت و درمان راه اندازی فریدون شهر سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن