Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: در زمان انتخابات باید از افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار نظیر فرآورده های نفتی و آرد به حامیان نامزدهای انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرهیز شود. - اخبار استانها -

سجاد ده‌ده‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به نحوه نظارت سازمان بازرسی کل در زمان انتخابات پیش رو اظهار داشت: در این راستا باید از هر نوع استفاده غیرقانونی از اعتبارات خارج از شمول، افتتاح حساب مشترک و هزینه‌کرد غیرقانونی از این حساب‌ها، تایید صورت وضعیت صوری بدون در نظر گرفتن تناسب آنها با پیشرفت ریالی پروژه‌ها و هزینه کرد غیرقانونی اعتبارات عمرانی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین باید از افزایش غیرمتعارف ماموریت‌های اداری کارکنان، پرداخت اضافه کاری‌های غیرمرتبط، عدم توجه به مبانی حضور و غیاب کارکنان و حذف سیستمی غیبت‌ها و مرخصی‌های حامیان نامزدهای انتخاباتی به ویژه در ماه‌های پایانی منتهی به انتخابات خودداری شود.

سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم مراقبت در زمینه حفظ، حراست و نگهداری حساب اموالی که به موجب قوانین و مقررات توسط موسسات دولتی خریداری شده است گفت: همچنین هر نوع استفاده غیرقانونی از فضای اداری، سالن کنفرانس و ورزشی و دیگر اموال دولتی ممنوع است.

نماینده ولی فقیه در مازندران: شبکه‌های معاند درصدد خدشه به انتخابات کشورمان هستندآخرین جزئیات تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمان اعلام شدامام جمعه زاهدان: ورود علما به تعیین مصادیق در انتخابات بر جایگاه آنان خدشه وارد می‌کند

وی افزود: از سوی دیگر در زمان انتخابات باید از افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار نظیر فرآورده های نفتی و آرد به حامیان نامزدهای انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرهیز شود.

ده‌ده جانی بیان کرد: در زمان انتخابات باید از اعمال تخفیف یا رفع تعارض مالیاتی در صدور مفاصا حساب‌های مالیاتی و کمک به فرار مالیاتی مودیان حامی نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حامیان نامزدهای انتخاباتی زمان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید سکه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

گفتنی است، تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعاً ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

کد خبر 6093436

دیگر خبرها

  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید