Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:06:00 GMT

افزایش قیمت فلزات اساسی در بازارهای جهانی+ جدول

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۰۶۰

افزایش قیمت فلزات اساسی در بازارهای جهانی+ جدول

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، آخرین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن نشان می‌دهد قیمت انواع فلزات در یک ماه گذشته افزایشی بوده و به نظر می رسد در یک ماه اخیر تزریق واکسن کرونا تا حدود زیادی به مثبت شدن بازار کمک کرده است.

تزریق واکسن کرونا در بسیاری از کشورها شروع شده و این خبر خوشی برای بازار و به ویژه کسب و کارها و شرکت بزرگ اقتصادی است که ماده اولیه آنها فلزات محسوب می شود اگرچه نهادهای بین المللی مانند سازمان بهداشت جهانی هنوز از توزیع عادلانه  این واکسن ها به شدت گلایه دارد و می گوید  70 درصد واکسن در چند تا کشور توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل دیگری که به افزایش قیمت فلزات اساسی در بازار کمک کرده پیش بینی مثبت صندوق بین المللی پول از اقتصاد جهان در سال 2021 و سال آینده است.

فلزاتی مانند آلومینیوم و مس در یکماه گذشته افزایش کاملا صعودی داشته اما فلزاتی مانند نیکل و روی روند کاهشی داشته است.

کاهش قیمت برخی فلزات مانند نیکل و روی در یکماه گذشته به دلیل اصلاح قیمتی است که در چند ماه اخیر از افزایش های زیادی برخوردار بودند.

جدیدترین قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن به این شرح است.قیمت هایی که در این بازار کشف می شود مبنای قیمت در سایر بازارهای جهانی نیز است.

قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن فلز(تن) قیمت(دلار) آلومینیوم 2373.5 مس 9454.5 روی 2802.5 نیکل 16150 سرب 2021 قلع 2707 آلیاژ آلومینیوم 1927 کبالت 49805 فولاد قراضه 460 فولاد مفتول 654

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد لندن بازار بورس افزایش قیمت فلزات اساسی در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۸ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول