Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهم‌ترین این وسایل که امروزه تقریبا اکثر کارهای ما با آن انجام می‌شود گوشی همراه است به همین دلیل هم انتخاب آن برای هرکسی متناسب با نیازهایی که دارد و استفاده صحیح بسیار مهم است. اما گوشی‌ها در دسته‌های مختلف از جمله پرچم‌دار قرار می‌گیرند که در این مطلب نگاهی به این مفهوم و نقد و بررسی گوشی ها در سایت اخبار تکنولوژی روکیدا می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی پرچم‌دار چیست؟

هر ساله شرکت‌های تولید گوشی‌های هوشمند متعدد، بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های خود را در محدوده قیمت‌های مختلف معرفی و به بازار عرضه می‌کنند.

این گوشی‌ها که تحت عنوان گوشی‌های پرچم‌دار شناخته می‌شوند، دارای بهترین امکاناتی هستند که هر شرکت تولیدکننده تا آن لحظه توانسته است به آن دست پیدا کند.

در واقع پرچم‌دارها بهترین گوشی‌ها در بازار هستند و اصطلاح پرچم‌دار به گوشی‌های رده بالا نسبت داده می‌شود.

البته باید توجه داشته باشید که پرچم‌دار شدن یک گوشی لزوما به معنی بهترین بودن آن گوشی در سطح دنیا نیست، بلکه فقط بهترین محصول آن شرکت شمرده می‌شود.

تب و تاب رقابت برای عرضه بهترین گوشی ها و بهترین گجت ها ب آن چنان بالا و داغ است که هر سال با پیشرفت‌های چشم‌گیری روبرو می‌شویم و همین امر باعث شده است انتخاب یک گوشی پرچم‌دار برای خریداران بالقوه بسیار سخت شود.

به همین دلیل نیاز هست با مطالعه و نقد و بررسی گجت ها ، اطلاعات شفافی کسب کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشیم.

این رقابت بیشتر بین برندهای هوآوی، سامسونگ، شیائومی و در واقع هر برندی است که بتواند با تولید محصول خود با اپل رقابت کند.
گرچه اخیرا هدف شرکت‌ها تنها رقابت دیگر با اپل نیست، بلکه شرکت‌هایی مانند شیائومی و هوآوی غول آمریکایی را در بازار جهانی کنار زده‌اند.

البته خلاقیت در تولید و منحصر به فرد بودن یک گوشی نیز می‌تواند آن را از نظر برخی تبدیل به یکی از بهترین گوشی های پرچم دار کند.

توجه داشته باشید پرچم‌دار شدن یک گوشی معیار مشخصی ندارد و به دلیل تفاوت سلیقه‌ها ممکن است فرد یا گروهی از افراد یک گوشی را پرچم‌دار به حساب نیاورند.
گوشی‌های پرچم‌دار به دلیل تقاضای عرضه زیادی که در سطح دنیا دارند، در بازار نیز فروش بالایی را تجربه می‌کنند. توجه این شرکت‌ها به نیازهای مشتری یا به طور مثال توجه به رنگ سال باعث شده است عده زیادی جذب این برندها شوند.

دلایل محبوبیت گوشی‌های پرچم‌دار

اما اصلا چرا مردم خواهان خرید یک گوشی پرچم‌دار هستند و هزینه زیادی را برای آن صرف می‌کنند؟
دلایل متفاوت از جمله پرستیژ این گوشی‌ها روی این تصمیم اثرگذار هستند که تقریبا اکثر آن‌ها به نظام سرمایه‌داری بر می‌گردند.

اما آنچه که برای برخی دیگر حائز اهمیت است امکانات بالا و تفاوت‌های فاحش گوشی‌های پرچم‌دار با گوشی‌های معمولی است.

به طور مثال این گوشی‌ها با داشتن پردازشگری با قدرت بالا باعث وجود آمدن یک تجربه رابطه کاربری خوب با محصول می‌شود و همین امر یک مزیت برای این گوشی‌ها نسبت به گوشی‌های معمولی ایجاد می‌کند.

آنچه که موجب شده است مردم میل بیشتری به خرید گوشی‌های پرچم‌دار داشته باشند، امکانات فوق پیشرفته آن‌ها است.

شما با خرید یکی از بهترین گوشی های پرچم دار تا چند سال از خرید دوباره یک گوشی جدید بی‌نیاز خواهید شد، زیرا کارکرد و امکانات عالی آن‌ تا چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و در صورت نگهداری درست و مراقبت‌های لازم از آن،‌ امکان پیش آمدن مشکل بسیار پایین است.

اما باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که داشتن امکانات بالا، بالطبع باعث می‌شود محصول مورد نظر قیمت بیشتری هم داشته باشد.

از طرفی به طور مثال اگر عکاسی فعالیت مورد علاقه شما است، با خرید یک گوشی پرچم‌دار که دارای دوربین پیشرفته و سایر امکانات لازم برای عکاسی باشد، دیگر نیاز به خرید یک دوربین عکاسی نخواهید داشت و در هزینه‌های خود می‌توانید صرفه‌جویی کنید.

همچنین کار کردن با دوربین گوشی بسیار آسان‌تر از سر و کله زدن با یک دوربین عکاسی است و جمع و جور بودن و امکان حمل آسان دوربین گوشی نیز از مزیت‌های استفاده از یک مدل با کیفیت دوربین بالا است.

یک ضرب المثل وجود دارد که می‌تواند به خوبی مهم‌ترین دلیلی را توجیه کند که برای انتخاب از بین بهترین گوشی های پرچم دار داریم؛ «هر اندازه پول بدی همونقدر آش میخوری». البته همیشه استثناهایی وجود دارد و با نقد و بررسی درست است که می‌توان بهترین انتخاب را در هر زمینه‌ داشت.

اما کدام گوشی پرچم‌دار؟

بررسی پرفروش ترین گوشی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. چون می‌خواهیم با توجه به هزینه‌ای که صرف آن می‌کنیم، در انتها گوشی متناسب با نیازهای خود داشته باشیم و از همه یا بیشتر قابلیت‌های آن با رضایت بالا استفاده کنیم.

امروزه که تنوع گوشی‌ها یا به‌طور کلی هر گجتی بسیار افزایش یافته است، کاربران به سختی می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند. در مورد گوشی‌های پرچم‌دار نیز همین موضوع مطرح است.

انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و قابلیت‌های خاص هر برند یا گوشی‌ مانند پشتیبانی از قلم نوری، دوربین‌های با محدوده زوم طولانی یا حسگرهای خاص، انتخاب را برای خریداران سخت کرده است.
این که تشخیص دهیم کدام برند و کدام مدل سخت افزار بهتر، دوربین با کیفیت‌تر، نمایشگر بهتر، باتری پردوام‌تر، پردازش بالاتر و غیره دارد و متناسب‌ترین مدل را با نیازهای خود را انتخاب کنیم کاری نیست که آن را بتوان بدون کمک و راهنمایی از مرجعی انجام داد که دارای اطلاعات لازم است.
یک مرجع درست و معتبر که از به‌روزترین و جامع‌ترین اخبار گوشی‌های پرچم‌دار اطلاع داشته باشد، قطعا می‌تواند با ارائه بهترین اطلاعات، برای خرید یک گوشی پرچم‌دار مناسب به شما کمک کند. پس اجازه دهید روکیدا را معرفی کنیم.

روکیدا مرجع تخصصی بررسی بهترین گوشی های پرچم دار

همانطور که گفته شد یک مرجع معتبر می‌تواند کمک شایانی به تصمیم‌گیری درباره خرید مناسب‌ترین گوشی کند.

روکیدا یک مرجع معتبر دارای جامع‌ترین اطلاعات برای آگاهی از آخرین گوشی‌های پرچم‌دار عرضه شده به بازار است.

تیم نویسندگان برجسته روکیدا در این سایت با بررسی و نقد تمام پرچم‌داران شرکت‌های متفاوت نگاهی کامل به انواع گوشی‌های پرچم‌دار برندهای قدرتمند و سرشناس مانند سامسونگ، هوآوی، اپل، شیائومی، وان پلاس و غیره می‌اندازند.

روکیدا با معرفی پرچم‌داران این برندها انتخاب را برای شما راحت‌تر خواهد کرد، چون یک برند شناخته‌شده، قدیمی و اصیل می‌تواند یکی از دلایل اعتماد خریداران باشد و معرفی این برندها کمک بسیاری به شناخت برند خواهد کرد.

نکته دیگر که نقد و بررسی‌های این سایت را از منابع مشابه متفاوت می‌کند، جامع بودن آن‌ها با بخش‌های مختلف یک گوشی از جمله نمایشگر، بخش نرم‌افزاری یا دوربین است.

تنها این نیست، این مجله خبری مانند یک رادار اخبار روز دنیای موبایل از جمله بهترین گوشی های پرچم دار را رصد می‌کند و با سرعت بالا آن‌ها را ترجمه و منتشر می‌کند.

پیش از انتخاب یک پرچم‌دار بهتر است مطالب وب سایت اخبار فناوری روکیدا را بررسی کنید و آن را از زوایای مختلف بنگرید و با دید شفافانه‌تر انتخابی بهتر داشته باشید.

2121

کد خبر 1508438

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهترین گوشی های پرچم دار یک گوشی پرچم دار بهترین گوشی ها ترین گوشی ها داشته باشید پرچم دار نقد و بررسی گوشی ها شرکت ها خرید یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع

ایتنا - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.
هر چند توسعه زیرساخت‌های حوزه تلفن سیار نیازمند نصب دکل‌های تلفن همراه در نقاط مختلف شهرهاست، اما هنوز هم بسیاری از مردم بر این باورند که این دکل‌ها دارای تشعشعات مضری برای بدن هستند و آنها را عامل بروز برخی بیماری‌ها مانند سرطان می‌دانند.  

به گزارش ایتنا از ایسنا، تشعشعات موبایل و مخاطرات آن سال‌هاست علی رغم توضیحات مسئولان از جمله دغدغه‌های مردم بوده اما بنابر گفته کارشناسان هنوز آسیب های ناشی از امواج یا تشعشعات فناوری هایی مانند تلفن همراه هنوز در دنیا به یک اجماع واحد نرسیده‌اند و شاید نیاز است سال‌ها بگذرد تا مشخص شود آنتن‌های نزدیک به منزل اشخاص تأثیری داشته است یا خیر؟ ولی به صورت کلی توصیه می‌شود قشر آسیب‌پذیر جامعه مانند کودکان، افراد مسن یا زنان باردار از این نوع تشعشعات دور باشند؛ به همین دلیل سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشور (رگولاتوری) بر اساس وظایف خود، در همکاری با سایر سازمان‌های متولی در این حوزه مانند سازمان انرژی اتمی ایران، به طور مستمر تشعشعات آنتن دکل‌ها را به سه روش اندازه‌گیری می‌کند.

در این راستا محمد شمسایی- مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی بر لزوم اطمینان از استاندارد تشعشعی تلفن همراه تأکید کرده است.

شمسایی در این زمینه تشریح کرد: معمولا برای خرید یک گوشی تلفن همراهِ جدید به بِرند، مدل، سیستم عامل، قیمت، امکانات، زیبایی، و غیره از آن توجه می کنیم؛ اما توصیه بهداشت الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.  

موضوعی که امیر محمدزاده لاجوردی- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - هم به آن اشاره و گفته است: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!