Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ اولین جلسه معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضور ریاست و معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و معاونین و مدیران تربیت و آموزش مراکز بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید محود هاشمی سرپرست معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت عروج سردار حجازی به بیان برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت تربیت و آموزش در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ولایت استادی، تقویت و گسترش طرح صالحین و آموزش های تخصصی و عمومی، ویژه اعضای هیئت علمی و مسئولین و شوراهای کانون های سراسر کشور از اولویت های معاونت تربیت و آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در ادامه به جزئیات، اولویت‌ها و برنامه‌های معاونت تربیت و آموزش اشاره کرد و گفت: طرح ولایت استادی به صورت متمرکز و توسط سازمان بسیج اساتید کشور و البته با مشارکت استانها ان‌شاالله برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح صالحین هم باید با قوت پیگیری و اجرا بشود، چرا که جلسات و گعده‌های حلقه های صالحین مهمترین بستر برای تعالی بصیرت دینی و سیاسی اساتید می باشد و در کانون ها حلقه های صالحین بصورت ماهانه باید جلسات گفتگو محور داشته باشند.

هاشمی تاکید کرد: در شرایط کنونی تبیین دولت جوان حزب اللهی و الزامات مشارکت حداکثری و مسئولانه و انتخاب اصلح در این جلسات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به آموزش های تخصصی و عمومی اشاره کرد و گفت: آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولین و شورای مراکز بسیج استان ها در سطح کشور با محوریت معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید انجام خواهد شد و آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولین و شورای کانون ها و اعضای هیات علمی با محوریت مراکز بسیج اساتید استان‌ها و کانون ها انجام خواهد شد که انتظار می رود در کارگاه های آموزشی بصورت ماهیانه و فصلی برگزار شود.

وی در پایان یاد آور شد: معتقدیم که آموزش ها در همه سطوح باید نیاز محور باشد و منتج به ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی مسئولین و اساتید بسیجی گردد تا بتوانند به لحاظ کمی و کیفی پاسخگو و مجری ماموریت های محوله سازمانی و انقلابی باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سازمان بسیج اعضای هیئت علمی اعضای هیات علمی معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور آموزش های تخصصی و عمومی اولویت ها آموزش ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش