Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه از خلع ید ۸ هزار و ۴۶۴ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه خبر داد.

محمد خانلری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید‌های میدانی از وضعیت اراضی و تفکیک غیر مجاز اراضی روستا‌های دراسله، لاکوم، کلاریجان، پایین دوآب وشش رودبار، اظهار کرد: در همین راستا با همکاری اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، ۸ هزار و ۴۶۴ متر مربع از اراضی ملی آزاد سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه ادامه داد: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، تجاوز به اراضی ملی جرم محسوب شده و همچنین بر اساس ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی خارج از محدوده شهری جرم است و بر این اساس به مامورین جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دستور داده شد تا موارد را گزارش نمایند که در صورت احراز جرم، با متجاوزین برخورد قانونی شود.

بیشتر بخوانید: رفع تصرف از بیش از ۱۶۰۰ هکتار از اراضی ملی خوزستان در سال گذشته

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه رفع تصرف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع تصرف شهرستان سوادکوه اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد