Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:10:36 GMT

ثبت سی اُمین روز کیفیت سالم هوا برای پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۴۰۰

ثبت سی اُمین روز کیفیت سالم هوا برای پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت هوای تهران همچنان در شرایط سالم قرار دارد و اما از میان ۶ آلاینده اصلی هوای تهران تنها ۲ آلاینده در شرایط پاک قرار دارند و مابقی آلاینده‌ها وارد شرایط قابل قبول شده‌اند.

همچنان ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون آلاینده غالب هوا هستند و پیش بینی می‌شود این شرایط طی ساعات آینده ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر میانگین غلظت آلاینده‌ها بر روی عدد ۶۱ قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار داشته است.

تهران از ابتدای سال تنها ۲ روز هوای پاک را تجربه کرده و طی این مدت ۳۰ روز کیفیت هوا سالم و ۴ روز برای گروه‌های حساس ناسالم بوده است.

کد خبر 5197079 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت هوای تهران ذرات معلق هوای سالم شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی پرونده قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران محسن حاجی میرزایی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز زمین پاک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای تهران پاک شد  
  • هوای تهران پاک است
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران