Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:24:20 GMT

۴۰۰۰ مددجو مازندران نیازمند مسکن هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۴۳۷

۴۰۰۰ مددجو مازندران نیازمند مسکن هستند

ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در حال حاضر ۴۰۰۰ خانواده مددجو کمیته امداد مازندران نیازمند مسکن هستند.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمایت های قابل توجه خیرین در خصوص کمک به مددجویان کمیته امداد در حوزه های مختلف، اظهار کرد: اطعام مهدوی، تهیه غذای گرم و تهیه سبد غذایی از جمله اولویت های کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از تهیه ۸۳ هزار سبد غذایی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد سبد غذایی هر کدام به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان با کمک خیرین در دو مرحله بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در خصوص وضعیت مسکن مددجویان، ابراز کرد: در حال حاضر ۴۰۰۰ خانواده مددجو کمیته امداد مازندران نیازمند مسکن هستند که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر پروانه ساختمان گرفتند و ۸۰۰ نفر نیز با بانک قرارداد بسته اند، ۴۰۰ نفر نیز ساخت مسکن را شروع کرده اند.

عالیشاه تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ هر مددجویی که پروانه ساخت گرفته باشد کار احداث مسکن را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در زمینه تهیه جهیزینه نیز تاکنون ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر نیازمند به ما مراجعه کرده اند که در سال ۹۹ برای تعداد ۱۰۰ نوعروس جهیزیه تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به تهیه ۵۰ جهیزیه برای نوعروسان در نوشهر در سال جاری، گفت: امید است با کمک خیرین برای مابقی نوعروسان تحت پوشش نیز جهیزیه تهیه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن نیازمندان استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد