Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش راشاتودی، ناظر مالی ترکیه اعلام کرد تمامی حساب‌های بانکی بورس «وِبیت‌کوین» را بسته و کارکنان آن را دستگیر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این اقدام پس از آن انجام می‌شود که ترکیه در اوایل هفته گذشته یک بورس دیگر ارزهای مجازی را تعطیل کرده بود.

محمد نادر یاقچی، دادستان شهر مولا در جنوب غربی ترکیه، گفت: چهار نفر از مدیران و کارکنان این بورس روز شنبه به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی پیش از این دستگیری، «وِبیت‌کوین» که یکی از ۵ بورس برتر ارزهای دیجیتال در ترکیه است اعلام کرد تمام فعالیت‌های خود را متوقف کرده است.

«وِبیت‌کوین» اعلام کرده بود این تعطیلی به علت این بوده است که بورس با حجمی غیرعادی از تراکنش‌ها روبرو شده و خواهان بررسی دقیق‌تر ضوابط و مقررات قانونی بوده است.

پیش از این رقیب «وِبیت‌کوین»، بورس تودکس، به صورت ناگهانی فعالیت‌های خود را تعطیل کرده بود و رئیس آن، فاتح فاروک اوزر، با ۲ میلیارد دلار از سرمایه سرمایه‌گذاران ترک به خارج از کشور گریخته بود.

پلیس ترکیه در هفته گذشته ۶۲ نفر را در این ارتباط دستگیر کرد و اعلام کرد ۱۶ نفر دیگر تحت تعقیب قرار دارند.

 حجم معاملات «وِبیت کوین» روزانه به ۶۰ میلیون دلار می‌رسیده که ۵۰ درصد آن را بیت کوین تشکیل می‌داده است.

‌بانک مرکزی ترکیه به تازگی در مورد هشدار ریسک بالای تراکنش با ارزهای دیجیتال برای خرید کالا و خدمات هشدار داد و این تراکنش‌ها را ممنوع کرد. این ممنوعیت از ۳۰ آوریل لازم‌الاجرا خواهد بود.‌

پربیننده ترین کاهش ۵۸۰هزار تومانی قیمت سکه کاهش اصلاحی فلزات گرانبها / فلز زرد عقب نشینی کرد بیت‌کوین به زیر ۵۰ هزار دلار رسید عقب‌نشینی فلزات گرانبها با انتشار داده‌های خوش بینانه اقتصادی / ادامه روند اصلاحی فلز زرد قیمت دلار ۴ اردیبهشت ماه۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی