Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:48:27 GMT

«پاک آب» تحولی در دستگاه تصفیه آب خانگی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۶۴۷

«پاک آب» تحولی در دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه نسبت به گذشته با توجه به افزایش کارخانه ‌ها و گسترش صنایع گوناگون، میزان آلودگی آب‌ها و نفوذ آن‌ها به خانه ‌ها بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام پاک آب، سیستم ‌های تصفیه آب شهری، در گذشته به آسانی می‌توانستند اکثر این مواد مضر و خطرناک موجود در آب را حذف کنند، اما با افزایش تقاضاها، تولیدات کارخانه‌ ها برای پاسخ دهی به درخواست ‌ها افزایش یافت که به تبع از آن نفوذ آلودگی‌ ها، زباله‌ ها و پسماند های آن ‌ها به داخل آب‌ ها بیشتر شد  و سیستم تصفیه آب شهری نمی‌تواند به طور صحیح آب سالم و پاکیزه‌ ایی را وارد خانه‌ ها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز اساسی برای تهیه دستگاه تصفیه آب

در مورد سیستم های تصفیه آب شهری مختصر توضیح دادیم اما برای اینکه یک دستگاه تصفیه آب تهیه کنیم لازم است اطلاعات بیشتری داشته باشید. علاوه بر مواد شیمیایی آزاد شده توسط کارخانه‌ ها، از سایر راه ‌های آلودگی آب می‌توان به باران‌ های اسیدی، لکه ‌های نفتی، آلاینده ‌های ناشی از سوخت‌ های فسیلی، شهرنشینی و آشغال‌ ها و ضایعات انسانی رها شده در آب ‌ها، افزایش استفاده از مواد آلی مصنوعی و ... اشاره کرد.

با توجه به افزایش آلودگی آب‌ ها، شرکت ‌ها و مجموعه‌ های مختلفی در سطح جهان شروع به تولید و توزیع انواع دستگاه تصفیه آب نمودند، تا آبی سالم و گوارا در دسترس مردم قرار گیرد. شرکت پاک آب از جمله شرکت ‌های فعال در ارائه خدمات دستگاه تصفیه آب است که در سال ‌های فعالیت تا کنون توانسته کارنامه درخشانی از رضایت و خشنودی مشتری ‌ها در این زمینه بدست آورد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

پیش از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، لازم است میزان انتظارات و نیاز های خود را از دستگاه مشخص کرده و تعیین کنید که از میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی کدام یک مناسب خانوار و میزان مصرف شماست. به طور کلی دستگاه‌ های تصفیه آب به 5 دسته‌ی مختلف که عبارت ‌اند از دستگاه RO یا اُسمُز معکوس ، دستگاه UV یا فرابنفش، دستگاه UF یا اولترا فیلتراسیون، دستگاه تصفیه آب کربن فعال و دستگاه تصفیه آب رسوب‌گی تقسیم می‌شوند.

RO  یا اُسمُز معکوس و فیلتراسیون مناسب ‌ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می ‌باشند. مهمترین تفاوتی که میان این دو دستگاه وجود دارد این است که دستگاه اسمز معکوس دارای فیلتر ممبران بوده اما دستگاه های فیلتراسیون این فیلتر را ندارند.

فیلتر ممبران بکار رفته در این نوع دستگاه توانایی بالایی در تصفیه آب، رفع سختی آب و حذف کامل ترکیبات محلول در آب نظیر نیترات، نیتریت، آرسنیک و ... را دارد. علاوه بر آن دستگاه‌ های فیلتراسیون فاقد پمپ، ترانس و سنسور هستند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

برندهای معتبری همچون آکوا پرو، آکوا اسپرینگ، آکوا لایف، آکوا پیور وجود دارد، یکی دیگر از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب، برند سافت واتر است که توسط این شرکت خدمات رسانی می‌شود. سایر محصولات شرکت پاک آب از بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدات در زمینه تصفیه آب می‌باشند که توسط همین شرکت بصورت تضمینی، همراه با گارانتی و خدمات پیش و پس از فروش برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

برند سافت واتر Soft Water از جمله قدیمی‌ترین و بهترین برندهای تصفیه آب در دنیا می‌باشد که هم اکنون نیز این برند توسط شرکت معتبر پاک آب خدمات رسانی می‌شود. استانداردها و گواهینامه ‌های NSF ، CE ، Water Quality و ISO از مهمترین و معتبرترین استاندارد های دستگاه تصفیه آب می‌باشد که سافت واتر تمامی آن‌ها را دارا است.

این برند علاوه بر داشتن محصولاتی با کیفیت بالا، بسیار مقرون به صرفه نیز است که موجب شده به یکی از محبوب ترین برندهای دستگاه تصفیه آب تبدیل شود. اکثر دستگاه ‌های این کمپانی به کشور ای آسیایی و اروپایی صادر می‌شوند.

دستگاه ‌های این برند بوسیله فیلتر های پیشرفته تعبیه شده در آن‌ ها قادر اند انواع آلودگی ‌ها، ناخالصی ‌ها، کلر و ترکیبات آن، نیتریت و نیترات و همچنین طعم ، بو و مزه بد آب را حذف نمایند و تا حد زیادی سختی آب مصرفی را کاهش دهند. دستگاه ‌های تصفیه آب سافت واتر، آب را به روش اسمز معکوس تصفیه می‌کنند.

از جمله مزایای استفاده از دستگاه ‌های این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای ظاهری زیبا بوده و فضای کمی را اشغال می‌کنند.

· آبی با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار داده و شما را از بیماری ‌های ناشی از آب آلوده و سخت محفوظ نگه می‌دارد.

· قطعات بکار رفته در ساخت آن از دوام و مقاومت بالایی برخورداراند.

· با توجه به محبوبیت بالای این برند در کشورمان، دسترسی به فیلترهای مصرفی در سیستم ‌های فیلتراسیون آن بسیار آسان است.

· آسانی در نصب و تعویض فیلتر ها

· مقرون به صرفه بودن نسبت به دیگر برند های تصفیه آب وارداتی

· استفاده از موادی بر پایه گیاهی در در ساخت فیلترها

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با شرکت پاک آب تماس بگیرید تا از خدمات عالی این شرکت بهره ‌مند شوید و هم خود و اطرافیانتان را از دسترسی به آبی سالم و پاک مفرح سازید. جهت ارتباط با شرکت پاک آب ایمن گستر کافی هست در گوگل نام پاک آب را جستجو کنید و یا با آدرسpak-ab.com   وارد سایت شوید، همچنین جهت ارتباط تلفنی با کارشناسان ما با شماره 72179-021 در ساعات اداری تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ اگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت پاک اب دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آب شرکت پاک آب سافت واتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رحیمی، ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان‌های وابسته به مؤسسه عالی شهید مطهری افزود: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی بیان داشت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد ایشان مورد تأیید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

رحیمی تصریح کرد: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان در جبهه علمی و جبهه عملی است، گفت: آثار شهید مطهری آثار بسیار ارزشمندی هستند.

کد خبر 6094385

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد