Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:56:15 GMT

منع تردد شبانه لیالی قدر در استان مرکزی لغو می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۷۶۱

منع تردد شبانه لیالی قدر در استان مرکزی لغو می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات ستاد کرونا استان مرکزی، گفت: استانداری مرکزی در این جلسه عنوان کرد بیشترین قشری که رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا را در استان انجام داده‌اند، هئیت‌های مذهبی و مساجد استان مرکزی بوده‌اند و در این جلسه به محور فعالیت مساجد و هئیت‌های مذهبی در شب‌های قدر اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که منع تردد شبانه در لیالی قدر برداشته شود و مساجد و هئیت‌های مذهبی مراسم شب قدر خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد، پارک‌ها و مدارس برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تمامی هئیت‌ها و مساجد استان مرکزی مجاز به برگزاری مراسم شب قدر با رعایت این پروتکل هستند و مساجد و هئیت های مذهبی اگر خواستار برگزاری مراسم در پارک‌ها و مدارس هستند باید هر چه زودتر به اداره تبلیغات شهر خود مراجعه کرده و برای برگزاری مراسم هماهنگی‌های لازم را انجام داده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

عباسی در پایان بیان کرد: منعی برای دعوت سخنرانان شب قدر از استان‌های دیگر کشور وجود ندارد اما هئیت های مذهبی و مساجد برای رفع مشکل تردد سخنرانان باید به سازمان تبلیغات مراجعه کرده تا طبق روال اداری مجوز تردد این افراد صادر شود ضمن اینکه نیاز به دعوت سخنران از سایر استان‌های کشور نیست زیرا اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ظرفیت بالایی در تأمین سخنرانان و کارشناسان مذهبی دارد.

کد خبر 5196700

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسی استانداری مرکزی شب های قدر ویروس کرونا اراک مهدی عباسی ممنوعیت تردد ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گرگان محدودیت های کرونایی اردبیل کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه محمد علی حق بین انتخابات 1400 هئیت های مذهبی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم

زیگورات بنایی است که در گذشته برای عبادت و نیایش پروردگار ساخته می‌شده است. بزرگترین و سالم‌ترین زیگورات به جای مانده در جهان، زیگورات چغازنبیل است. این نیایشگاه باستانی حدود ۱۲۵۰ سال پیش از میلاد مسیح در تمدن ایلام ساخته شده است. در ویدئوی زیر تصاویری از این بنای باستانی را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم