Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ماه مبارک رمضان سال جاری، مقارن با روزهایی شده است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی بیشتر در منزل و در کنار خانواده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت این کانون خبر داد، افزود: این مسابقه در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی و به ‌منظور افزایش سرانه مطالعه و افزودن کتاب به سبد خانوار برای ارتقای سطح علم و آگاهی عمومی و همچنین گسترش معارف نورانی نماز در جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» فرصت خوبی برای کتابخوانی دسته ‌جمعی در ماه مهمانی پروردگار است که با محوریت کتاب «نماز و روزه راهی به سوی معبود» نوشته «محسن سعیدیان» طراحی شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون ضمن معرفی منبع مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» خاطر نشان کرد: این کتاب دارای 2 بخش است که در بخش نخست کتاب، مطالبی درباره‌ اهمیت پایبندی به نماز همچون آداب و ارکان نماز، اثرات آن و فضلیت‌های نماز اول وقت بیان می‌ شود و در بخش دوم به فضیلت ‌های ماه رمضان و روزه، اثرات روزه‌ داری و آداب آن بر اساس روایات و احادیث اشاره شده است.

شفیعی، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر اعضای کانون با معارف اسلامی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون، نسخه بارگذاری شده كتاب «به سوی نور» را مطالعه و پاسخ صحیح سئوالات طراحی شده را به صورت یک عدد 12 رقمی حداکثر تا 22 اردیبهشت ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به 14 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را کسب کنند، جوایز نفیسی در عید سعید فطر به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس ماه مبارک رمضان کازرون کانون های مساجد فارس مسابقه کتابخوانی ماه مبارک رمضان منتظران ظهور سوی نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر