Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام طاهری از اجرای طرح «احسان» با همکاری مساجد ناحیه شهید شاه آبادی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: درقالب این طرح بسته‌های معیشتی مرکبات و خشکبار میان خانواده‌های کم‌ برخوردار توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «امیرحسین طاهری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع سبدهای معیشتی میان خانواده های محروم به همت مساجد ناحیه شهید شاه آبادی در قالب طرح «احسان» خبر داد و اظهار کرد: اگرچه به دلیل شرایط بحران کرونا مساجد ناحیه شهید شاه آبادی امکان اقامه نماز جماعت ندارند، اما مساجد تعطیل نیستند و فعالان مسجدی پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از افراد بی بضاعت به مناسبت ماه ضیافت الهی در چندین مرحله بسته های حمایتی برای خانواده های کم برخوردار تدارک دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه شهید شاه آبادی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: یکی از رویکردهای مساجد این ناحیه در توزیع سبدهای حمایتی، توزیع سبدهای مرکبات 15 کیلویی و خشکبار است به گونه ای که مساجد محوری هر محله اقدام به توزیع این سبدها به اهالی نیازمند آن محله می کنند. علاوه بر آن، مساجد فعال ناحیه در هفته یکبار  طبخ غذای گرم و توزیع میان محرومین را در دستور کار دارند.

 

وی به برگزاری کرسی های «تلاوت» در 14 مسجد محوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: طبق دستورالعملی که به مساجد ابلاغ کرده ایم، مقرر شده است که مساجدی که  شبستان بزرگ و یا امکان برگزاری در فضای باز را دارند، می توانند در مدت زمان کوتاهی این کرسی های تلاوت را برگزار کنند و در صورتی که چنین امکانی برایشان فراهم نیست از طریق فضای مجازی می توانند اقدام به برگزاری کرسی های «تلاوت» کنند. 

 

مدیر ناحیه شهید شاه آبادی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت 91 مسجد در این ناحیه خاطرنشان کرد: از میان این تعداد مساجد 71 مسجد فعال، 15 مسجد به صورت فصلی فعالیت می کنند و 5 مسجد نیز در مناسبت ها باز هستند. 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی ماه مبارک رمضان فعالیت های مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی