Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان در اولین جلسه ستاد سیاستگذاری تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد استان در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در سطح عالی با حضور هیئت رئیسه مدیریتی استان در همه بخش‌های مختلف برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به کارکردهای ستاد سیاستگذاری تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» افزود: همه بازیگران عرصه اقتصادی و تولیدی استان که در حوزه‌های مأموریتی خود نقش آفرینی دارند، در این ستاد حضور پیدا کرده‌اند. در این راستا نقش نظارتی، راهبری و هماهنگی بین بخش‌ها از وظایف این ستاد است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عناوین اقتصادی شعارهای سال طی سالیان اخیر خاطرنشان کرد: سال‌ها است که مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی برای شعار سال مشخص می‌نمایند که این نشان دهنده آن است، در حوزه اقتصاد مشکل داریم.

معتمدیان تاکید کرد: سال گذشته در بخش‌های اقتصادی ورود، اقداماتی را شروع کردیم و این حرکت را امسال در استمرار برنامه‌های سال گذشته ادامه خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری «موانع در مقررات، افراد، مدیریت‌ها و سلیقه‌ها» را به عنوان موانع عرصه تولید نام بردند، افزود: یکی از ماموریت‌هایی که به معاونت‌ها و مدیران ارشد استان داده‌ام این است که موانع استان را شناسایی و اعلام کنند.

وی با بیان اینکه برای اقدامات اجرایی و عملیاتی عزم جدی داریم و به دنبال حل مشکلات مردم هستیم، تاکید کرد: مهم‌ترین مأموریتی که در شرایط فعلی داریم، تثبیت وضعیت موجود اقتصادی استان است.

معتمدیان با انتقاد از وجود موانع «خود ساخته» عنوان کرد: در این راستا فرایندها باید روان سازی شود تا بسیاری از مشکلات حل گردد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مدیران در برابر مسئولیتی که دارند باید پاسخگو باشند، گفت: بعضاً «سیستم‌های کارشناس محوری» داریم که به جای مدیر تصمیم می‌گیرند لذا این موارد باید اصلاح شود.

کد خبر 5197135

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری استانداری خراسان رضوي مشکلات معیشتی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گرگان محدودیت های کرونایی اردبیل کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه محمد علی حق بین انتخابات 1400 خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند