Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو محرز نخستین داوطلب مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت شد.

خبرگزاری میزان - سومین مرحله آزمایش واکسن ایرانی کووایران برکت آغاز و اولین واکسن این مرحله به مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا تزریق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: ثبت نام از سالمندان متقاضی واکسن کرونا آغاز شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: اخبارسلامت ویروس کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳، در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری کرمان گفت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۱۱۵۲۰۰۰ داوطلب شامل ۶۳ درصد خانم‌ها و ۳۷ درصد آقایان شرکت کرده‌اند که در استان کرمان نیز این نسبت بین داوطلبان خانم‌ها و آقایان چشمگیر و ۶۵ به ۳۵ درصد است.

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی افزود: بیشترین داوطلب در گروه آزمایشی علوم‌تجربی با ۳۳۵۰۰۰ و در رتبه دوم، گروه آزمایشی علوم‌انسانی ۲۵۰۰۰۰ داوطلب داشته‌اند و با اختلاف قابل‌توجه در رتبه‌های بعدی گروه آزمایشی هنر، گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هستند؛ بنابراین ضرورت دارد برای این فاصله قابل‌ملاحظه بین گروه‌ها تأمل نمود و راهکار‌هایی ارائه گردد.

 طاهری‌نیا ادامه داد: امروز هم‌زمان با آزمون سراسری، آزمون اختصاصی دانشجو - معلمان نیز برگزار می‌شود که یک آزمون اختصاصی با دفترچه و شرایط پذیرش جداگانه است.

وی تصریح کرد: آزمون سراسری امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار با ضریب اطمینان بیشتری در حال برگزاری است و اقداماتی که به لحاظ فنی، تخصصی، مدیریتی و فرایندی انجام شده است، زمینه ایجاد امنیت و سلامت بیش‌ازپیش آزمون سراسری را فراهم کرده است.

طاهری نیا در پایان بیان کرد: مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیر‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!