Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:09:48 GMT

بازرسی از نانوایی‌های اردبیل تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۰۲۹۱

بازرسی از نانوایی‌های اردبیل تشدید می‌شود

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز یکشنبه در نشست کارگروه آرد و نان اردبیل با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد نانوایی‌های استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد، بیان کرد: هیچ مشکل و کمبودی در تامین آرد وجود ندارد و در صورت نیاز، آرد مازاد بر مصرف در ماه مبارک رمضان نیز تامین و برای ارایه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: واحدهای نانوایی موظف هستند بر اساس ساعات پخت نان که از سوی اتحادیه نانوایان به آنها اعلام شده است، نسبت به پخت نان اقدام کنند و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به انجام یک هزار و ۵۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان اردبیل از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در فروردین‌ماه اضافه کرد: ۷۷ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، گران‌فروشی و تعطیلی خودسرانه محکوم به پرداخت جریمه شدند و در این راستا نظارت و بازرسی‌های مداوم صورت خواهد گرفت.

صادقی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از واحدهای صنفی یا نانوایان، موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد نانوایی سهمیه‌پز و ۷۳۷ واحد نیمه یارانه‌ای در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت اصناف اردبیل نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت اصناف اردبیل صنعت و معدن و تجارت اصناف اردبیل نانوایی اخبار کنکور معدن و تجارت پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات