Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:45:04 GMT

واکسن کرونا به همه پاکبانان تزریق شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۰۳۹۸

واکسن کرونا به همه پاکبانان تزریق شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به اینکه پاکبانان شهرداری شهرکرد در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند بنابراین می‌طلبد واکسن کرونا به همه آن‌ها تزریق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد امروز در سیصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورا اظهارداشت: کادر درمان از جمله افرادی هستند که مستقیما با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و این ویروس ناشناخته هر روز به گونه‌ای جدید بروز پیدا می‌کند و قابل پیش‌بینی نیست بنابراین مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعد از کادر درمان، شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که با شیوع ویروس کرونا ارائه خدماتش چندبرابر شده و درآمدهایش نیز کاهش پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: از زمان شیوع این ویروس تاکنون ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر و آرامستان و نظافت و ضدعفونی شهر به صورت مستمر انجام می‌شود که اگر پاکبانان به صورت کامل واکسیناسیون نشوند ممکن است زنجیره چرخش کرونا در بین این افراد در صورت ابتلا، مشکلات زیادی را ایجاد کند.

رئیسی ادامه داد: مغازه‌های تحت نظارت شهرداری از نظر درآمدی و اقتصادی مشکلات زیادی را دارند اما در کنار همه این مشکلات تلاش شد تا در راستای تحقق مصوبات ستاد کرونا گام موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه شهرداری علیرغم اینکه یک دستگاه خدمات‌رسان می‌باشد یک مجموعه اجتماعی است که همه مردم از آن انتظار دارند، گفت: شهرداری درآمد خوبی ندارد اما برای فضاسازی شهری و نصب المان‌ها در نوروز تلاش کرد و بودجه لازم پیش‌بینی شد.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: ارائه خدمت توسط مجموعه مدیریت شهری در حوزه مبارزه و مقابله با ویروس کرونا مطلوب بوده که می‌طلبد علوم پزشکی در راستای تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان تمهیدات لازم را بیندیشد.

امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه تصریح کرد: زحمات کادر درمان برکسی پوشیده نیست و برای تزریق واکسن باید در اولویت باشند اما با توجه به اینکه بخشی از اقدامات مبارزه و مقابله با کرونا بر عهده پاکبانان است بنابراین می‌طلبد در این راستا تدابیر لازم اتخاذ و بعد از پاکبانان سالمندان در اولویت قرار بگیرند.

بلالی با اشاره به اجرای طرح دورکاری کارمندان گفت: اجرای طرح دورکاری و تعطیلی بازار سبب شده تا مراجعه مردم به شهرداری بیشتر شود و همین امر سبب شیوع ویروس در بین کارکنان شهرداری می‌شود.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: مردم استان قدردان تلاش و زحمات کادر درمان هستند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: نیروهای آرامستان، پاکبانان، جامعه معلولین و سالمندان از جمله افرادی هستند که باید در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا همگام با سایر دستگاه‌ها با مجموعه علوم پزشکی و کادر سلامت تلاش کرد تا در مقابله، پیشگیری و مبارزه با کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: نیروهای آرامستان با تمام قدرت برای تغسیل و تکفین متوفیان کرونا ایستادند و کار کردند، همچنین نیروهای خدمات شهری برای نظافت شهر به صورت کامل و تمام وقت حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهرکرد شهرکرد در ادامه جلسه ویروس کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد