Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از برگزاری 58 برنامه ورزشی کارگری در سال 99 در خراسان شمالی خبر داد .
به گزارش روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری در این باره گفت: اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اکثر شهرستان ها مجهز به مجموعه های ورزشی و ارائه خدمات ورزشی به کارگران است و اکثر آن ها می توانند با تخفیفات 40 درصدی به ورزش روی آورده و شادی و نشاط ورزشی را به شغل های خود انتقال دهند و علاوه بر آن ها خانواده هایشان نیز از این خدمات برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان این که کرونا از اسفند 98 تعطیلی فضاهای ورزشی کارگری را به همراه داشت و ضرر های بسیاری به ورزش کارگران وارد کرده است، اظهارکرد: بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه صرف ضرر های ناشی از بسته شدن فضاهای ورزشی کارگران است که در 14 ماه گذشته رخ داده است.
وی گفت: 58 برنامه ورزشی کارگری در سال 99 به صورت مجازی و حضوری برگزار شد که از این تعداد 12 برنامه به صورت کشوری و مابقی مجازی برگزار شده است.
وی پویش دوشنبه های ورزش و کار را نیز از دیگر برنامه های مهم ورزشی یاد می کند که در صنایع استان پیگیری شده است.
نوری از افزایش تعداد انجمن های ورزشی فعال خبر داد که انجمن های هندبال،دوچرخه سواری و تنیس به 28 انجمن ورزشی سابق اضافه شده است.
وی افزود: 7 مجموعه ورزشی کارگری در استان داریم که مجهز به چمن مصنوعی،سالن چند منظوره ،سالن بدنسازی و سالن تخصصی ورزشی است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تعامل با شهرداری را به عنوان نقطه قوتی برای راه اندازی پیست تنیس خاکی یاد کرد که زیر سازی های این دو زمین انجام و 80 درصد مراحل کار انجام شده و خاک ریزی صورت گرفته است که این فضا قابلیت برگزاری مسابقات کشوری دارد و مجهز به سکوی تماشاچی،رختکن،اتاق داوران و ... است.
به گفته او زمین خاکی پتانک از دیگر امکانات ورزشی کارگران است که این ورزش مفرح با حضور تیم ملی در مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا رونق گرفت.
وی به مجموعه ورزشی کارگری گلستان شهر بجنورد اشاره کرد و توضیح داد که سالن چند منظوره ای به متراژ 150 هزار متر مربع دارد و مجموعه سوارکاری این مجموعه استاندارد ترین مجموعه سوارکاری در خراسان شمالی است که 3 سوله، اصطبل با 26 باکس و 16 باکس به همراه 3 مانژ تمرین ،برگزاری مسابقات و نگهداری اسب های تازه متولد شده دارد ضمن این که آموزش های تخصصی در این آموزشگاه مد نظر است.
وی همچنین به مجموعه ورزشی کارگران شیروان اشاره و خاطرنشان کرد که سالن چند منظوره ،زمین چمن طبیعی و سالن بدنسازی دارد.
به گفته وی مجموعه ورزشی کارگران اسفراین نیز مجهز به سالن چند منظوره،استخر سرپوشیده با پیشرفت فیزیکی 80 درصد است که جزء پیشرفته ترین استخرهای کشور بوده و تا پایان سال امکان بهره برداری آن فراهم می شود.
وی به مجموعه ورزشی کارگری جاجرم اشاره می کند که مجهز به سالن چند منظوره فوتبال،والیبال و ورزش های هوازی و توپی است.
«نوری» بزرگ ترین سالن ورزشی استان را که تا هفته کارگر افتتاح خواهد شد، مجموعه ورزشی فاروج معرفی می کند که ظرفیت 3 هزار نفره دارد.
وی به کسب رتبه های برتر هیئت ورزش کارگری در سال های 96،97 و 98 در شاخص های اعزام تیم،برگزاری و میزبانی مسابقات اشاره کرد.
به گفته وی ، سال 98 خراسان شمالی میزبان رقابت های والیبال دسته برتر کشور به میزبانی شیروان بود که با حضور 17 تیم به مناسبت هفته دولت برگزار شد و خراسان شمالی به عنوان قهرمانی دست یافت.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهمیت ورزش بانوان در بخش کارگری و اختصاص فضای مناسب و اعزام قابل توجه بانوان به مسابقات یاد کرد و افزود: هر ساله اعزام تیم المپیاد بانوان کارگر به مسابقات کشوری را در برنامه داریم و عنوان قهرمانی در دارت و سومی مشترک در طناب زنی به دست آمده است.
نوری گفت: استفاده نکردن از فضاهای ورزشی ماهانه 100 میلیون تومان برای این مجموعه ضرر به بار می آورد و طی 14 ماه اخیر بابت استفاده نکردن از فضاهای ورزشی یک و نیم میلیارد تومان هزینه پرداخت شد که حمایت مسئولان استانی می تواند جلوی ضرر های بیشتر بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ورزشی کارگری سالن چند منظوره ورزشی کارگران مدیر کل تعاون مجموعه ورزشی فضاهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی