Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:56:33 GMT

عملیات اجرایی شبکه آبیاری سد خداآفرین شتاب گرفت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۰۵۲۳

عملیات اجرایی شبکه آبیاری سد خداآفرین شتاب گرفت

عباس جنگی مرنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار مالی مناسب به طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین، خوشبختانه ناحیه عمرانی دوم این پروژه در حال تکمیل است و فعالیت‌های عمرانی نیز در جبهه های مختلف تداوم دارد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه زودتر از زمانبندی تعیین شده ۴۰ کیلومتر از کانال اصلی  در ناحیه عمرانی دوم شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین آب اندازی شد و طبق هماهنگی بعمل آمده با سازمان جهاد کشاورزی استان، مقرر شده  اولین ایستگاه پمپاژ ناحیه عمرانی دوم نیز اواخر این ماه راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگی مرنی بیان کرد: با توجه به گسترش فعالیت‌های اجرایی امید است این ایستگاه در صورت تامین برق ، زودتر از برنامه مصوب به بهره‌برداری برسد تا کشاورزان  زحمت کش منطقه از سامانه آبیاری مدرن در شبکه آبیاری خداآفرین بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه  دولت تدبیر و امید بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین سرمایه‌گذاری کرده است افزود:تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه پایاب خداآفرین نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر است که تلاش می‌شود اعتبار لازم تامین شود.

وی  با اشاره به اینکه پایاب این سد ۳۶ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم دشت مغان را در استان اردبیل آبی خواهد کرد، گفت: پروژه بزرگ پایاب سد خداآفرین بر روی رود مرزی ارس در چهار ناحیه عمرانی یک ، ۲ ، سه و چهار عملیاتی شده است.

تاکنون ۱۰ سد مخزنی بزرگ و ۴۲ سد مخزنی کوچک در استان اردبیل احداث شده است.

برچسب‌ها پارس آباد مغان آبیاری شرکت آب منطقه ای اراضی کشاورزی اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان آبیاری شرکت آب منطقه ای پارس آباد مغان آبیاری شرکت آب منطقه ای اراضی کشاورزی اردبیل اعتبار اخبار کنکور ناحیه عمرانی شبکه آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت : پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحد‌های سه طبقه حیاط دار احداث می‌شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحد‌ها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحد‌ها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه (مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران