Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در پیامی از تلاش‌های مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به دلیل اقدامات اساسی این سازمان (بخش مدیریت منابع و تامین مالی به هنگام) در مواجه با بحران کرونا تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، در متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح آمده است: کرونا به عنوان یکی از بزرگترین بلاها و مخاطرات مرتبط با سلامت در مقیاسی جهانی در طی سده اخیر است که باعث ظهور و بروز تهدیدات و فرصت‌های بیشمار در محک سطح آمادگی نظام‌های سلامت و سایر حوزه‌های حکمرانی جهان امروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه افزود: بدون شک مدیریت این بحران در ابعاد نظام سلامت نظامی و همکاری و هماهنگی این بخش از نظام سلامت با سایر ارکان ملی یکی از تجارب ارزنده و برگ‌های زرین افتخار شهدای این حوزه و مدیران و کارکنان جهادگر آن خواهد بود که نیاز به ثبت و ضبط و انتقال این دانش در سال‌های آتی خواهد داشت.

سلامی خاطرنشان کرد: بخش مدیریت منابع و تامین مالی به هنگام و سقف پیش از موعد در شرایط همه‌گیری بیماری، همزمان با تحریم ظالمانه ضدبشری استکبار جهانی و تورم بالای اقتصادی نشان از اهتمام و دغدغه انسانی و الهی حضرتعالی و کارکنان پرتلاش سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: لذا بر خود واجب می‌دانم بالاترین مراتب تقدیر و پاسداشت را از رقم زدن این فصل افتخار و پشتکار شما و همه همکاران‌تان داشته باشم و از درگاه احدیت و نگاه پر مهر و مهربان حضرت حجت(عج) برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت و توفیق و بهروزی را در سال جدید فصل نو شدن مسئلت کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات درمانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق